Log inRegister
Submit Complaint

Makemytrip.com

India,
Maharashtra

Consumer complaints and reviews about Makemytrip.com

MakeMyTripCare
 
Dec 3, 2016

Money has been deducted from my account but ticket has not been done

Dear Pranay Patwari

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:

- Booking ID or
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
MakeMyTripCare
 
Nov 1, 2016

Money debited frm my account without any booking confirmation

Dear Satheesh,

Greetings from MakeMyTrip!!

We are sorry to read about the issue, In reference to your complaint regarding booking.
As we have checked and found that as the booking was unconfirmed, hence we have initiated the full refund of INR 13,152/- on 26Oct16 with RRN number#5896537514.
Within 2-3 working days, depending upon your bank's processing cycle the refund will get reflect in your original form of payment.

Kindly do let us know once the refund received by you.

Regards
Team-MakeMyTripCare.
Pranay Patwari
 
Oct 31, 2016

Money has been deducted from my account but ticket has not been done

Dear Makemytrip,
My name is Pranay. I booked 3 tickets from your website .Money has been deducted from my account but tickets aren't booked .
Waiting for ur response

Regards
Pranay
9502944678
satheeshsasi
 
Oct 21, 2016

Money debited frm my account without any booking confirmation

My name is satheesh kumar
I have booked tickets using your website in today 12.30 pm.Payment method in Axis bank Net banking.ticket booking is done payment is deducted in my Axis bank A/c.The payment is finish website error msg is come back the home page.No booking id is come no print out is come.


Hi, we have received payment of Rs.13152.00 with ref.no. NN2301413982349. Stay tuned while we confirm your booking.
This SMS only come my mobile. So plz help me sir i have called three time in your customer care but not the correct information there. so please help me sir

Thiruvandram to Doha jet airways flight is i book the ticket sir
anubhav2989
 
Sep 25, 2016

ticket not confirmed but payment dedeucted and not refunded till now

Dear Sir

           I have booked tickets using your website yesterday . The payment has been done but tickets are not confirmed and my money is not refunded.

 Plese refund my money.


Regards

Anubhav Mishra

9975076057


Sent from my Samsung device



-------- Original message --------
From: MakeMyTrip <noreply@makemytrip.com>
Date: 23/09/2016 11:03 p.m. (GMT+05:30)
To: anubhavmisra2@gmail.com
Subject: MakeMyTrip train booking status: Under Process NR2151322756992 
rangana
 
Jun 23, 2016

Refund of Fare

We have cancelled and Air India flight was was booked through makemytrip.com. The cancellation has been done directly with the Airlines and we have a confirmation for the same.

However makemytrip has not refunded the entire money and deducted Rs 5000 for each ticket as cancellation instead of Rs 2500

Please find attached the duly stamped acknowledgement received from AIR INDIA.

We have also called Air India and they have confirmed that the cancellation charges applicable are Rs 2000/- per ticket. Please take up the same with Air India.

Please note the Air India flight was scheduled to take off at 14.35 and both the passengers have travelled on the Jet Airways flight from Jodhpur to Delhi at 11.25 am. Please find attached the Boarding Pass copies.

They have cancelled the ticket before Security Check. Hence the ticket was cancelled well before 2 hours of flight departure.

Thanks

Rangana Mallik
22044766
MakeMyTripCare
 
Mar 27, 2016

amount deduct but no conformation message

Dear Vinukonda Bhanupratapraja

We are sorry to read about the issue. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

We are getting the case facts checked and will connect with an update shortly.


Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
MakeMyTripCare
 
Mar 12, 2016

Response - complant

Dear Tsering Dadul

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:

- Booking ID or
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
MakeMyTripCare
 
Mar 12, 2016

Response - Train Ticket

Dear Asha7

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:

- Booking ID or
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
MakeMyTripCare
 
Mar 12, 2016

Response-money debited bt tickets not booked

Dear Ramajeyam.T

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:

- Booking ID or
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
Vinukonda Bhanupratapraja
 
Mar 4, 2016

amount deduct but no conformation message

my amount was deducted but still ticket conformation was not come to my mobile no .please make it fast.my email d is bhanuprathap2020@gmail.com and mobile no is 9533935747 from kurnool to kacheguda on 07/03/2016
Vinukonda Bhanupratapraja
 
Mar 4, 2016

amount deduct but no conformation message

my amount was deducted but still ticket conformation was not come to my mobile no .please make it fast
Tsering Dadul
 
Feb 25, 2016

complant

Train ticket
Money has been deducted from my account .and i still have not received my confirmed ticket or email my traveling date today 26/02 /2016
Asha7
 
Feb 25, 2016

Train ticket

Money has been deducted from my account .and i still have not received my confirmed ticket or email
MakeMyTripCare
 
Jan 18, 2016

Amount not refunded for failed transaction

Dear sulogenius

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:
- Booking ID or
- Mobile number used at the time of booking
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.
MakeMyTripCare
 
Jan 15, 2016

Fraud money deduction -Response

Dear Doc210

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:

- Booking ID or
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
Doc210
 
Jan 14, 2016

Fraud money deduction

Wow make my trip biggest scammers. I have booked innumerable flights here and for my last booking I was duped..I booked a round trip.got wallet 1200 INR which I never used.after cancelling one leg of my trip my cancellation amount bore 1200 extra of which great and duping explanation is given by customer care and website.so I have 1200 in wallet which I can use 10 percent at a time and I spent another 1200 extra..basically my flight cost me 1400 instead of 12500.great plans devised by mmt ..kudos cheaters ..never ever gonna book any flight ever and gonna cancel my upcoming trips too.all other websites have rules to cancel the promo cash from wallet then why these thugs mmt are deducting my paid amount .I want to put up a case against them.
sulogenius
 
Jan 13, 2016

Amount not refunded for failed transaction

On 8/1/2016, I was booking a flight from bangalore to delhi & the amount was deducted from my credit card but was a failed transaction from your side. Amount was worth INR 4,303.00 & refund has not yet taken place. Please look into this at the earliest. As the transaction had failed, I had to book again & this time it was successful.
Ramajeyam.T
 
Jan 9, 2016

money debited bt tickets not booked

Respected sir/madam,
I was booking bus tickets in makemytrip.com on 09.01.2016 from chennai to Nazareth (18.01.2016) on SRS bus (non_ac, sleeper, seater) using canara bank debit card. Amount Rs.1500 has been debited from my account but TICKETS WERE NOT BOOKED. Kindly refund my money to my account. Canara bank account: 1267101019814
Email id: devitramajeyam@gmail.com
Respond to our complaint immediately
siju.nair
 
Nov 26, 2015

No intimation about change in flight times

I am a regular customer of Makemytrip and have always used your services.

I had booked a flight from Langkawi (Malaysia) to Singapore through Makemytrip. on 9th Aug 2015

Booking ID: NN730128393369
Email ID used for booking: siju.nair@tatamotors.com

On the day of travel, we reached the airport 3 hrs before departure time. On enquiry, we were told that the flight had got reschedule and had departed in the morning itself. we had received no intimation about the change in schedule and had no other option but to book another flight. costing INR 16,000.

even after repeated mails to your customer service mail ID, i have not received any response or any action.

I am very disappointed with this behaviour and i wish to inform you that I will be raising a complaint against your organization in the CONSUMER COURT.

please provide me the address/mail id to which I should send the legal notice

Siju Nair
MakeMyTripCare
 
Nov 26, 2015

Account debited without confirmation-Response

Dear Mr.Shah,

Greetings from Make My Trip!!

We are sorry to read about the issue. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Further in regards to your complaint, please note that this amount for INR 3427/- has not been charged to us as it was Auto refund processed from payment gateway side. We would request you to kindly cross check with your bank further.

We thank you for contacting us. Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
MakeMyTripCare
 
Nov 24, 2015

Account debited without confirmation-Response

Dear mehraj shah

We are sorry to read about the issue. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

We are getting the case facts checked and will connect with an update shortly.


Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
MakeMyTripCare
 
Nov 24, 2015

Account debited without confirmation-Response

Dear mehraj shah

We were looking into your concern but have found that a few important details are missing.

Please provide us with the following details:

- Booking ID or
- Email address used at the time of booking

We await your response to get the matter checked at our end.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care
mehraj shah
 
Nov 20, 2015

Account debited without confirmation

My money was debited frm my account without any booking confirmation. I actually was trying to book return tickets from Srinagar to Jammu and back but I am in worry whether I will get confirmation or not. And should I go for another booking r not. My money will be refunded or not.
Kindly reply
Makemytrip account: mehraj.wildlife@yahoo.com
MakeMyTripCare
 
Oct 17, 2015

Cheating by MMT...given different hotel -Response

Dear puneetm88,

Greetings from Make My Trip!!

We are sorry to read about the issue. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Further in regards to your complaint, please note that we have initiated refund for INR 1856/- with RRN 528780026711 on 14/10/2015 as same would be reflecting in your account as per your bank processing cycle.

Assuring you best of our services.

Team-MakeMyTrip Care

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Share this site with others

         
          

    Recently Updated Complaints

    Aggarwal associates - refund of Flat cancellation
    I read your post wrt Flat issue and refund. I am also...
    Maa TV - Why maatv has suddenly stopped telecasting premayudham...
    The serial premayudham is a very good and family...
    india pm office - Fraud cheater and rent by builder
    Namaste Hi my nameis joyston galbano I...
    colors tv channel - about om swami
    Iye sab thik nahi Kar Raha hai om ji ne....sale khudko...
    big boss 10 - big boss 10
    Colors tv this is the cheapest thing you can do to bring...
    Savdhaan India Programme in Life OK - Content
    As it is verry aggressive to see the criminal how he treat...
    Eureka Forbes - poor service
    Hlo myself Amarmeet Singh guruwada just yesterday company...
    Nagaraju - Parma yuddam serial stoped .....Please it is good serial...
    Parma yuddam serial stoped .....Please it is good serial...
    SBI BUDDY SERVICES - my wallet is blocked
    Sir, i have unfortunately blocked my wallet on SBI buddy...
    State Bank of Jaipur bikaner - Bank locker issues with the bank manager
    Respected Sir, Bali Branch manager Mr. Bafna is always...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username