Log inRegister
Submit Complaint

Act Fibernet hyderabad

India,
Andhra Pradesh

Consumer complaints and reviews about Act Fibernet hyderabad

ACT Broadband
 
Apr 16, 2018

RE: poor service

Dear Valued Customer,

We believe that your mentioned grievance has been resolved. Kindly let us know your feedback. For any further assistance you can contact us on 011 42340000 or Helpdesk.ncr@actcorp.in

Regards,
ACT Fibernet
ACT Broadband
 
Apr 14, 2018

RE: poor service

Dear Valued Customer,

We regret the inconvenience caused. Please be assured that our team is looking into this.

Regards,
ACT Fibernet
SADHASHIVA
 
Apr 14, 2018

Worst refund service

Dear Act,
I am customer of your service from 2013. Recently I changed my location. Since there is no feasibility here, I disconnected the service and they promised me the refund within 7-10 working days. But till now my amount is not refuned. I provided all the details of my bank account.
My complaint was raised on 22nd March, 2018. They keep calling me every 2days and say that I would be refunded within 7days. It's been more than 20days but nothing has been done by ACTFIBERNET.
Such a worst refund service I haven't ever seen.
My registered mobile number: 7702293568
My ticket number: 10130553704
satish4499
 
Apr 13, 2018

poor service

sir we have purchased one year pack and we dosn't use any single 1 gb per month but always connection must disconnected and refund our call never recived call center always says busy plz i dont want your connection plz refund our amount bad service my no is 8328391024
ACT Broadband
 
Apr 10, 2018

RE: Diconnection refund

Dear Valued Customer,

Kindly share your complete ten digit contact number and we will get in touch with you.

Regards,
ACT Fibernet
ACT Broadband
 
Apr 6, 2018

RE: Diconnection refund

Dear Valued Customer,

We're sad to see you go. Hope you had a pleasant experience. Please share your city name below and our team will take up this request.

Regards,
ACT Fibernet
ACT Broadband
 
Apr 6, 2018

RE: Bad New Connection service

Dear Valued Customer,

We regret the inconvenience caused. Please share your contact number and city name below. We will look into this for you.

Regards,
ACT Fibernet
Nimith Vasanthan
 
Apr 5, 2018

disconnection

Iam moving out of India therfore want to disconnect and suspend act connection, i have paid excess money in advance to ensurr my services are nkt diconnected not happy with customer service response,nor your disconnection dept kindly call me on 994577736 asap i cannot afford to gI've away my money so easily.

Regards,
Nimith
Nimith Vasanthan
 
Apr 5, 2018

Diconnection refund

Iam moving out of India therfore want to disconnect and suspend act connection, i have paid excess money in advance to ensurr my services are nkt diconnected not happy with customer service response,nor your disconnection dept kindly call me on 994577736 asap i cannot afford to gI've away my money so easily.

Regards,
Nimith
shrey.rm@gmail.com
 
Apr 4, 2018

Bad New Connection service

ACT Fibrenet technicians are the worst , i had to wait for 3 days and still counting... raising a complaint with the customer service is of no use , and if i wanted to speak to the senior manager or nodel officer they are never available. This organization is a scam of the first order. After taking the required payment, they disappear on you. I would not recommend this connection to anyone.

I would ask all Fibrenet users to just disconnect their lines and move on to other service providers, who are trust worthy.

I am very disappointed.
ACT Broadband
 
Mar 16, 2018

Unethical behaviour for resolving ticket number 10130145997 Hi,

Hi, We believe that your mentioned grievance has been resolved. Kindly let us know your feedback. For any further assistance use our Mobile App (http://is.gd/actapp ) or mail us on: support@actcorp.in.
Gaurav Kumar
 
Feb 18, 2018

Unethical behaviour for resolving ticket number 10130145997

Hi,

I am writing this just to let you know what has happened with me while using act services in Hyderabad.

I had used act for more than 4 years in Hyderabad and then shifted from one apartment to another. Now post that I got another connection from act. Since then I was not able to use internet because of the poor connectivity issues and after rasing a complaint on this, the customer care said my quota was full. I couldn't believe this as only I use internet that too very minimal usage and 150 GB was over in 5 days.
I had changed my passwords etc to make sure nothing like this happens again.
But in the next month also the same thing happened and in 2 /3 days the quota of 150gb was over.
I wanted to disconnect my services with act and get my money back.
Just to disconnect the services I had to make more than 4/5 requests. And finally after an effort of 15 days act disconnected my account.

Now when I had raised another request for my money refund, the customer executive days it's non refundable.

They have consumed so much of my 'time energy and now they say it's non refundable.

Please look into this with high priority.
My ticket number is 10130145997.

Thanks,
Gaurav
ACT Broadband
 
Jan 31, 2018

RE: Why can't you hold on for an other 7 days upon customer's request

Dear Valued Customer,

Your mentioned grievance has been resolved. For further queries you can contact us on 04442840000 & helpdesk.chn@actcorp.in.

Regards,
ACT Fibernet
ACT Broadband
 
Jan 30, 2018

RE: Why can't you hold on for an other 7 days upon customer's request

Dear Valued Customer,

We apologize for the inconvenience caused; we will look into the matter and make every effort to assist you.

Regards,
ACT Fibernet
AJ Kumar
 
Jan 29, 2018

Why can't you hold on for an other 7 days upon customer's request

Hello Team,

I spoke to your hyderabad billing department member (Varun) and asked for extention on suspension, for which he mentioned that there is no such process exists. I am your customer since more than couple of years now and I told him that I will have to quit ACT Fibernet for not providing me little more time to make a payment. Here is the reference number : 10129885216. Hence I have only one way to take this up, I would quit ACT Fibernet since your team is ready to lose customers. I know people who use your services, Hence I will get them removed too if you guys seem to be happy in such cases like this.

G Ajay Kumar
9502415999.
ACT Broadband
 
Jan 16, 2018

RE : GST registration issues

Dear Customer,

We would like to assist you on this. Please share your contact number and city name, we will be at it.

Regards,
ACT Fibernet
Khkarnam
 
Jan 16, 2018

GST registration issues

Have Act the below detailed email on 24th October 2017

"Hi,
the link mentioned in below email to register GST number is not a secure link.
Please let me know another way to provide you my GSTIN so that I can start obtaining tax credits

Note : this is my registered email id.
Registered phone number is xxxxxxxxxx"

Link referred to : www.actcorp.in/legal/submit-gst-details

I have followed up multiple times over the email and phone and have yet to hear from Act on ANY resolution of it. The tickets however, conveniently get closed within 24 hours.

Not providing invoices with customer's GSTIN is incorrect and improper.
Have been losing out on obtaining ITC for the last 6 months and no resolution in sight.
ACT Broadband
 
Dec 22, 2017

RE: REGARDING GST UPDATAION IN BILLS

Dear Valued Customer,

That's not the experience we want you to have with us. Please share your contact number and city name; we will look into this for you.

Regards,
ACT Fibernet
BI MARKETIG AND SERVICE P LTD
 
Dec 21, 2017

REGARDING GST UPDATAION IN BILLS

Issue with GST Number updation in the Bills

We have taken the connection in the month of July-2017 after GST and we have provided all the required documents to the Executive while taking the connection, including GST registration certificate. We are paid till then and finally we find GST No was not updated.
We had called customercare regarding the same and they given information your GST not updated after our approach. there is no single mail or phonecall to update GST no in the website. And confirmed to me to visit near branch they can give solution.

Accordingly have visited SD Road.Secunderabad Branch and explained the issue. At that time on a call to executive who was given the connection confirmed the GST was updated on same day itself. Concluding that the branch person MR.ASHOK confirmed to me after a discussion with Billing team, you will get all GST updated Bills till DEC-2017 to registered mail. Finally, received bill for only DEC-month and a confirmation call from ACT that you are updated GST in website this month so we cannot provide previous.

There is no clarity at all with the team handled and no proper reply or response. Kindly let me know the solution can be expected.
AryanP
 
Nov 30, 2017

Bad Internet speed

I had joined fiber net last to last month and it was good but the second month was terrible like the speed has decreased so badly like first of all I m in a plan of 40 Mbps internet. But I won't even get more than 4 Mbps and now it's buffering watching a 480p video can u image. Even a 3g net pack is better than this 40mbps of yours. I used to give compliments about ACT and recommend it to many people and now it's a great regret for me cz they are going to face this problem because of me. U guys don't care about your customers. Not happy with it. Didn't expected this from u.
ACT Broadband
 
Oct 6, 2017

RE: 3 of 1,306 Print all In new window Fooling consumer with false billing and promise while reconnection

Dear Valued Customer,

We are sorry to know that and would like an opportunity to make things right. Please share your contact number and city name and we will investigate this matter.

Regards,
ACT Fibernet.
Mariatom
 
Oct 6, 2017

Reconnecting the WIFI

i live in hyd and about 4 months ago we opted to take wifi network from act because that was one company giving us good deals and had some value for the money that we spent, once we applied within the next 2 days the executive came home gave us an idea of what plan we should be taking and also took the money for the plan, i think it was a 6 month plan, he told us that we would receive our connection within 24 hours and we had to keep calling the office and reminding them that we had asked for a connection and about a week later after endless calls and beggings to give us our connection nothing happened once we started threatening to take our money back and cancel our connection, they gave us our connection,
recently on the 2rd of october 2017 there were heavy rainfalls and lightning and our wifi stopped working, and i have been trying to call the office number-04066272727 on the 3rd and 4th from 11;30 till 5 in the evening and it keeps says that there are no executives to take your call.
then later we received a message that the issue would be resolved on the 5th and we received a chit number, and no one turned up on the 5th as well, if this is the way you are going to treat paying customers,then it is better to cancel the connection and go for another network where they respect the customers and there is immediate and effective response from the company,
i along with many others customers from my area are deeply dissappointed with the company and its lack of concern for its customers. and many of us regret taking a connection from this company.
sudhakart
 
Oct 5, 2017

3 of 1,306 Print all In new window Fooling consumer with false billing and promise while reconnection

Hi Team,
I am regular customer of ACT Fiber.I reconnect again getting assurance that with no extra charges (re-connection,shifting charges ..). I requested for 6 months fixed connection.

customer care and billing executive on phone accepted teh terms ans done reconnection.

But after 20 days without changing my connection to 6 months fixed term,they sent bill for 2 months period and connection charges.

This is no II am expected your customer care and billing executives are pathetic and you are fooling customers wit fake re-connection promise.

I regret for opting Act fiber re connection.I dont recommend this to any of my friends.
sudhakart
 
Oct 5, 2017

Fooling consumer with false billing and promise while reconnection

Hi Team,
I am regular customer of ACT Fiber.I reconnect again getting assurance that with no extra charges (re-connection,shifting charges ..). I requested for 6 months fixed connection.

customer care and billing executive on phone accepted teh terms ans done reconnection.

But after 20 days without changing my connection to 6 months fixed term,they sent bill for 2 months period and connection charges.

This is no II am expected your customer care and billing executives are pathetic and you are fooling customers wit fake re-connection promise.

I regret for opting Act fiber re connection.I dont recommend this to any of my friends.
ACT Broadband
 
Oct 3, 2017

RE: Shifting request not completed and harassing the customer

Dear Valued Customer,

We are sorry if you are facing such issue. Please share your contact number and city name and we will investigate this matter

Regards,
ACT Fibernet

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Share this site with others

         
          

    Recently Updated Complaints

    IIHFL - pmay
    main 2016 main iifl se loan liya hai or sep 2017 main PMAY...
    bsnl kolkata - internet
    sir our company name OPTIVAL HEALTH SOLUTIONS PVT.LTD , we...
    Voot - voot main page not open
    voot main page not open some dance deewana page is shown...
    Cauvery Water - No cauvery water in Basavanaga
    Hi There is no water supply in Basavanagar Shell...
    CIDCO - Water Leakage in ceiling of my flat
    I am residing in Flat no 12 of E-12 of Geetanjali...
    utitsl-pan card - APPLICATION HAS BEEN MARKED FOR DUPLICATE VERIFICATION...
    Application Coupon number U -A010423159 Application...
    whirlpool consumer products/ RO - refund amount for cancelled order not received
    Dear Umarani, We hope our service team has already...
    AIRCEL MNP - UPC code not generating
    My Aircel No - 9619683026 Last 5 digit of SIM-...
    www.pancardnri.com - Excellent Experience
    Excellent service. We got our PAN card in US by mail....
    flight ticket through irctc.com - Not refund money
    Dear Sir, I booked a flight ticket...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username