Log inRegister
Submit Complaint

Airtel Broadband connection

India,
Haryana

Consumer complaints and reviews about Airtel Broadband connection

User823
 
Aug 10, 2010

Misinformation by staff leading to revenue loss

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 1 Aug 2010, has been resolved. Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Ricky
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 4, 2010

Misinformation by staff leading to revenue loss

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User103481
 
Aug 1, 2010

Misinformation by staff leading to revenue loss

Dear Sir/Madam,
Greeting from Don Bosco Navjeevan.
Sir i would like to bring to your notice the gross misconduct and apathy of your staff at the Airtel Office, Near Ambala Club., Rai Market, Ambala Cantt., Ambala.
Sir we are running a project of Haryana State Aids Control Organisation in District Ambala working with drug addicts towards the prevention of spread of HIV and AIDS. We had approached you said office on the 14th of July 2010 for getting a landline and broadband connection. We were asked to pay a sum of Rs. 1000/ towards security for the same and fill in the necessary documents. We did so and we were assured that the connection would be installed inn 2-3 days. With this assurance we left the centre.
After 3 days we approaced your office your office and were told that due to the floods in Ambala a technical snag had occured and it would take another 2-3 days to rectify. We then visited you office again on the 21st of July 2010 and we told that still the problem would take a couple of days. We the requested Ms. Ruchika (9996868868) that we were waiting to get our Information material printed and required the landline number to be printed before for the conveinience of all the clients/patients. We were given the number as 0171 - 4003377 and assured that the connection would be made available to us in a couple of days.
We then went ahead and got our information material printed and displayed the above mentioned number in all our pamphlets which are more that 13,000 in number and cost Rs. 10,000/ (Copy of bill attached).
Subsequently we have been now told by Ms. Pooja (9896932333) and Ms, Ruchika that it is not possible to give us a land line connection and that they cannot do anything about it.
Sir, it is rather unfortunate that we have to go through such mental torture and our now in possession of over 13,000 pamphlets with the incorrect telephone number printed on it. Sir i would certainly appreciate if you could take up the matter with your staff and ensure that the connection in made available to us, or else give us a refund for the entire amount spent on the pamphlets, failing which we will be forced to go to the consumer court with our grevience.
Looking forward to your help and cooperation
Thank you
Neil Roberts
Don Bosco Navjeevan
Ph - 8054235337

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    GOOGLE PROXIMA BETA - Unauthorised transaction through Google Proxima Beta
    On 19/05/2019 at 5:10pm an unauthorised transaction...
    Mahindra First Choice - LOAN NUMBER: 22367314- FOOLING CUSTOMER IDFC BANK IS FRAUD
    This is my complaint against your team about my loan, i...
    Red Bus - Bus not reached at boarding Point and moved from another...
    Hi Redbus Team, I am very disappointed with today's...
    Apsrtc narasaraopet bus service - Cheating passenger
    Subject: Booked super luxury bus ticket from Narasaraopet...
    PURANIK BUILDER CONSTRUCTION - without any reason they add late payment interest
    we have purchase flat in vartak nagar thane ,we paid all...
    Vijay tv super singer 7 - Biased judge Anuradha sriram
    Anuradha sriram doesn't deserve to be a judge...
    SBI BANK ATM - SBI ATM cancel button glues & fixed
    Hi, I went to SBI ATM on 19/5/2019 at 9:00 PM. After...
    Pub g mobile - Not got uc
    - Sir I am parchasing uc ( pubg mobile)on 17may2019...
    TATA Capital - Not receiving the No DUES letter after making the payment
    Dear Sir/ Mam, This is regarding the Personal Loan...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username