Log inRegister
Submit Complaint

Airtel

India,
West Bengal

Consumer complaints and reviews about Airtel

User823
 
Nov 7, 2010

mobile connection unvalidated

Dear Customer,

This is to inform you that your concern listed 05 Nov 2010 has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Oct 27, 2010

no network

Dear ajay shing,

I would like to inform you that your concern listed 11 Aug. 2010, has been resolved. Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Rakesh Ranga
Airtel Customer Service Team
User823
 
Oct 25, 2010

Deduct extra money for Net Surfing

Dear Neeraj Niranjan

This is to inform that your concern listed on 21 July. 2010 is been worked upon. We would require some more time to resolve your concern. We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Rakesh Ranga
Airtel Customer Service Team
User823
 
Oct 22, 2010

RESUBMISSION OF DOCUMENTS

Dear Rabindra Nath Das,

I would like to inform you that your concern listed 19 Oct. 2010, has been resolved. Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Rakesh Ranga
Airtel Customer Service Team
User823
 
Oct 20, 2010

RESUBMISSION OF DOCUMENTS

Dear Customer,

This is to inform you that your concern listed 19 Oct 2010 has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Sep 21, 2010

about document

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Sep 16, 2010

MISGUIDE THROUGH SMS AND POSTPAID BALANCE DEDUCTED

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However as your contact number is non contactable, we have send a sms for the same. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.



Regards,
Meenakshi
Airtel Customer Service Team
User823
 
Sep 1, 2010

phone not working

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 20 Aug 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Ricky
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 28, 2010

Security Deposited Not Refunded

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rahul Kumar Sharma
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 25, 2010

MISGUIDE THROUGH SMS AND POSTPAID BALANCE DEDUCTED

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rahul Kumar Sharma
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 25, 2010

phone not working

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rahul Kumar Sharma
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 19, 2010

no network

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Manoj Kumar Srivastava
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 26, 2010

Deduct extra money for Net Surfing

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Manoj Kumar Srivastava
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 4, 2010

Charging for downloading games

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 21 June 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Akhilesh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 4, 2010

deduction of balance from phone due to unknown reason

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 17 June 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Akhilesh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 22, 2010

Charging for downloading games

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 19, 2010

deduction of balance from phone due to unknown reason

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 19, 2010

reduction of balance due to unknown cause

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 1, 2010

Deactivation of International roaming facilities

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 7 May 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Manmohan
Airtel Customer Service Team
User823
 
May 24, 2010

Incorrect/Excess bill

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
May 12, 2010

Deactivation of International roaming facilities

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay chugh
Airtel Customer Service Team
User885988
 
Jan 8, 2013

sending bills after disturbed service and disconnecting line

First my no 9831052610 service was suspended wrongly, which caused me huge financial loss. On contacting they accepted their mistake verbally and restored the service but on asking for a written assurance that they will not repeat such an incident they spoke very rudely and then disconnected the number completely.
Now they keep on sending a bill every month adding a late fine every month. I went to ask them to stop sending but they don't, can they spare me, I m not interested in them any more. Rajib Roy, [email protected], 9433773484
User895398
 
Jan 3, 2013

Recharge 99/- but not got any balance

I went to a shop for recharging my airtel internet in mobile for Rs.98/- but the shopkeeper mistakenly charged it by Rs.98/-
Unfortunately I have not got any balance,any talktime, or any internet usage balance..I called up the customer care immediately but one lady picked up the call and she misbehaved with me to her level best..!! I am just surprised how come such company like AIRTEL could do this with customers..!!



Regards,
Suman Gupta
shalmaly
 
Dec 21, 2012

continuous balance being used

MY NO IS-9163895624. why is my balance continuously being deducted. why cant the company do things in straight way. bloody thieves. dont know how to deal then we can teach you. i want my balance back. customer care also no one is picking up.
shalmaly
 
Dec 21, 2012

continuous balance being used

WHY IS MY BALANCE BOEING CUT UNNECESSARY? IS MONEY FREE OR SOMETHING LIKE THAT. U WILL STEAL BALANCE FROM PHONE AND NO ONE WILL SAY ANYTHING. BLOODY THIEVES AND BLOODY LOSERS. WHY CANT TO DO THINGS IN A RIGHT WAY, CORRUPT COMPANY. MY NO IS -9163895624. I WANT MY MONEY BACK.

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    PAN Card not received - Pan card not received
    Respected sir/ ma'am My name is haleema khan I have...
    MALE ESCORT SERVICE - Froud
    Sale ne bola ki 5500 jama karo joining ho jayega aor madom...
    EBC - EBC not received for year 2018-2019
    Dear Sir/Madam I have'nt received my EBC for year...
    Hero HF Deluxe - Service of bike
    I am a respectable person of Kanpur and I am your...
    Bigg boss - Big boss
    Pls send out losliya or Kavin, why this irritating...
    GMC WATER SUPPLY - Low force of water for more than one year
    After submitting the Complaint on 10th Sept , I had...
    Municipality of Medavakkam - Water staganet
    Hi sir, Please request to take necessary action...
    Bigg boss tamil vijay tv - Partiality to Kavin
    It looks like Vijay TV is showing immense partiality to...
    ARTY RECORD PENSION CELL NASIK ROAD CAMP MAHARASHTRA - Newppo & Complaint ID sent
    My new PPO not coming please check conform and reply &...
    Dog missing - Dog missing
    My Dog is missing from 4rth september He was last seen...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username