Log inRegister
Submit Complaint

Airtel

India,
Delhi

Consumer complaints and reviews about Airtel

User823
 
Sep 2, 2010

getting abusive unknown calls

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 31, 2010

To stop unwanted SMS

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Manoj Kumar Srivastava
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 31, 2010

internet connection

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 26, 2010

NOT TAKING DOCUMENTS

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about theconcern.However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Rahul Kumar Sharma
Airtel Customer ServiceTeam
User823
 
Aug 13, 2010

CALL CENTER CONECTIG PROGRAM

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint.
Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Manoj Kumar Srivastava
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 10, 2010

Disconnection of Landline Number 011-41704674

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However as your contact number is non contactable, we have sent a sms for the same. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.


Regards,
Sunil
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 9, 2010

call diverting not working

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 1 July 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Manoj
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 8, 2010

PHONE NOT WORKING

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 30 June 2010, has been resolved. Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Manoj Kumar Srivastava
Airtel Customer Service Team
User823
 
Aug 8, 2010

Phone not working

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 30 June 2010, has been resolved. Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Manoj Kumar Srivastava
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 18, 2010

WITH ATTACHMENT BILL

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 17, 2010

Disconnection of Landline Number 011-41704674

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User87034
 
Jul 16, 2010

WITH ATTACHMENT BILL

Pl call custmer care and tell them to send detail bill copy to your Email ID. I am getting detailed bill for last 1 year.
User823
 
Jul 11, 2010

Delay in installation

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 8, 2010

Dnd services:

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However as your contact number is non contactable, we have sent a sms for the same. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.



Regards,

Manoj
Airtel Customer Service Team
User77011
 
Jul 7, 2010

Disconnected Number without any notice

Airtel is notorious for useless, ROUTINE, unprofessional, evasive responses to user complaints. Overall, the solution to many of their unsatisfactory services, both ooperating and trouble-shooting, would appear to be a thorough re-check and rewriting of all relevant software (and rectificaton/ replacement/ upgradation of hardware ex. for signals) and revalidation. also, why should Airtel let spammers and advertisers intrude into the time and life of cell phone users, as a matter of these people's rights, and are there no rights of phone users, to get Airtel to stop them if a user does not want them? AIRTEL obviously loathes to the right-royal honest method of resolving consumer issues, and perhaps is able to get away with its half-hearted methods smacking of public deception despite competition due to excessive greed as phone rates have legitimately fallen steeply due to competition. Another reason for Airtel's unfair practices may be because its rivals in the field are also doing the same things ?
User823
 
Jul 6, 2010

call diverting not working

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 5, 2010

PHONE NOT WORKING

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 5, 2010

Phone not working

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 5, 2010

BALANCE AMOUNT DEBITED AFTER RECEIVED THE MESSAGE

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 24 May 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Shashikant
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 5, 2010

y!Zone

Dear Customer,

I would like to infom you that your concern listed on 23 May 2010, has been resolved,

Should you have any queries please contact Airtel custoemr service at 121 or write to [email protected]

Regards
Akhilesh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 4, 2010

charges to talk with customer care

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 14 June 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Akhilesh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 25, 2010

Do not Disturb Facility

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 22, 2010

non shifting of phone and misleading

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint.
Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 14, 2010

charges to talk with customer care

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 11, 2010

sms

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 3rd May 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Akhilesh
Airtel Customer Service Team

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    414 engr - Canteen card not work
    My csd canteen card not work card no ....
    Online cash program Freshersvista - Freshersvista E-cash Program payment
    I paid 4400 rs to them and asked for a refund a few hours...
    www.rediffmail.com - MY EMAIL ACCOUNT HACKED
    MY EMAIL ID :[email protected] is hacked and showing...
    Rediffmail.com - MY EMAIL ACCOUNT HACKED
    I CANT OPEN MY EMAIL ACCOUNT ITS SHOWING MY PHONE NUMBER...
    Viva video app - Unnecessary money dEduction
    I have used viva video on free trail for three days but...
    cidco water supply billing department - Extra chargers in water bill of society
    I am a member of Shiv Ganga Building, Plot No. 319, Sector...
    GOOGLE *QUVIDEO HK LTD - Unnecessary money dEduction
    I want my money refunded in my account. 1100 was deducted...
    My Airtel App - Refund
    I paid Rs 399 online using "My Airtel App" for...
    www.amazon.in - Amount debited and not reflected in my order
    Today (29.05.2020) i have ordered an item( Layris Kitchen...
    CBSSBI - Fake SMS every month
    I get sms every month from CBSSBI for an account that is...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username