Log inRegister
Submit Complaint

Airtel

India,
Delhi

Consumer complaints and reviews about Airtel

User44595
 
Jun 4, 2010

Disconnected Number without any notice

ahh, thats a shame.!
im a holder of AIRTEL too.!
and you are totally rite!
the service has just one word, ARROGANCE.
Just ignore and switch to vodafone, ill soon.!! :)
User823
 
Jun 4, 2010

poor service for customers

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern. However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint.
Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).

We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 4, 2010

Dnd services:

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jun 2, 2010

Shifting may cost you anything

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 23 April 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Ricky Sharma
Airtel Customer Service Team
User823
 
May 29, 2010

Blackberry Service Error

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is eager to resolve it. In order to get to the resolution, we need to get in touch with you and gather more details about the concern.However, we are restricted by the absence of your contact details in your original complaint. Please do write to us at [email protected] with your contact details (address and landline or mobile phone number).We assure you that we are committed to resolving the issue to your satisfaction.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer ServiceTeam
User823
 
May 26, 2010

BALANCE AMOUNT DEBITED AFTER RECEIVED THE MESSAGE

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
May 24, 2010

y!Zone

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay Chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
May 6, 2010

POSTPAID BILL TAKEN WRONGLY

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Vinay chugh
Airtel Customer Service Team
User823
 
May 5, 2010

sms

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User823
 
Apr 26, 2010

Shifting may cost you anything

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
Shahab Asghar
 
Feb 1, 2013

bad customer representative

Dear

Sub-bad customer representative

i would like to informe that i call your customer care no 198(12:25am)appx there is a bad responce me
kindly look into matter.


Shahab Asghar
Mob-9971377343
[email protected]
User302102
 
Jan 4, 2013

Deduction of amount for unavailed services

I have got my balance deducted (Rs. 99) for some "The avenger" downloading which I have not done.... this is not the first time happening, every time I keep my balance above Rs. 50, it happens with one or the other services. On talking to Ankur Bhatnagar CCE, he bluntly refused to refund the money.... this is a way to serve customers, its better to have postpaid connections and then not to pay back.

The number is 9910536550
User440823
 
Dec 17, 2012

Not able to use internet from default brower of LG handset

Hi, sir I am not able to use internet through Default brower of my handset.I can use it from opera mini brower but i need to use default brower of my phone to download anything from internet. I have called customer care many times and registerd complaints. It has been 2 months but i am still facing the same problem. Please help me.
User209906
 
Dec 14, 2012

useless airtel

Airtel is a network of completely useless and poorest service providers. A common man wont be able to deal with their charges which they charge for the unselected services and undialed numbers . I m actually fed up of using the same whether it is landline or prepaid mobile. I have been trying to talk to talk their their customer executive but they are disconnecting the phone again and again without responding to my queries.
My number is 9810312935
User882007
 
Dec 13, 2012

fake call for 25 lakhs

sir i got a call from 00923479777618 that i won a lottery of 25 lakhs...... kindly block or give details of this number.....i think it is fake....a call from pakistan.....
User877449
 
Dec 5, 2012

for airtel pripaid mob number

Sir/Madam, my name is Kushal and my airtel number is: 9910966556, on dated 29/11/2012 i appliyed to converted my airtel postpaid number to prepaid number, but still from 30/11/2012 my postpaid number services had been stoped and the current date 5/12/12 my problem is as it is, i had very bad experience with airtel service providers, plz plz help
User876551
 
Dec 4, 2012

Unfair Charges, while services are not proper

I have port my no. to Airtel postpaid in February, 2012. For three months gprs service was very good and they were charging me according to my plan. since August 2012, GPRS speed has decreased very much, I am having the same problem with my another Airtel Pospaid no. My GPRS services were stopped while I was in my credit limit.

Many times they have given me incomplete information while I was calling Customer Care on 121.

Many times they have closed my complains without informing me and without solving it.
These are two Complain No.

1. 47148852 20th, Nov, 2012 (unsolved, no any response)
2. F1164926758 24th, Nov, 2012 (unsolved, no any response)


Service provider: Airtel (Delhi)
My cell no. 9911818970
Name: Faizan Ahmad
User870270
 
Nov 24, 2012

unfair deduction in prepaid balance

I recharged my prepaid airtel connection #8527310213 with SMS balance last month(october). I used the Sms Balance and it ended on its date. This month (november) I was in no need for SMS balance neither I sent any request for the same but as soon as I recharged my phone (24/11/12) I got an sms regarding the deduction of Rs 34 . I deactivated it but didnt get my balance back. I then called the Customer care , after hearing my query they just hung up and when I called again they dint let me through for a call to customer care. Today (25/11/12) I called customer care again And they again hung up. Kindly see to it that i get my balance and my grievance alloted back.
User864123
 
Nov 15, 2012

Call Barring Service

I am unable to use the call barring feature. I was using this service since 2004 It was working fine before but since last week I am facing problem while using this service. I tried contacting Airtel customer care many times but as per them its a handset feature and suggested me to contact Nokia for the same. I explained them by sharing the manual of the Nokia model that it must be activated by the network service provider but they don't agree. I remember very well that this service was activated on my nujmber from AirTel in 2004. It is not a handset feature. It can be used from your handset only if it is activated from your network service provider (Idea, AirTel, Vodafone etc.) Not any customer care executive including senior supervisor too, knowing properly regarding this service. Everybody is saying same that this is a handset feature. Even theirs nodal officer also saying same. It is really the height of ignorance by Airtel.
Please get the Call barring service re-activate on my number.
User862313
 
Nov 11, 2012

connection disconect

in few days a go i will be port my number in aircel to airtel in verefaction there is no one come to verify my address and say that the address is not found. I will be live in this address since last 22 years and the airtel compney says that this number is disconect. and you bill purches a new number.my number is 3years old and this number is very importent for me.my number is 8802279227
User861582
 
Nov 10, 2012

Failure to Install

I booked an Airtel Digital TV connection on 04th Nov 2012. Inspite of promising to install the connection within 24 hrs, it has not been done. Even after repeated calls to the customer care they failed to install the connection. Request you to kindly register a complaint on my behalf.

Name: Swaminathan Venkataraman
Booking ID: 144903
Customer ID: 3011322659
User851916
 
Oct 26, 2012

Post Paid Connection Not Activated

Respected Sir/Madam,
I have purchased a new post paid mobile number from Bharti Airtel on 19th Oct, but unfortunately till date .i.e. 26th Oct 2012. The number has not been activated. Moreover the required documents have been collected from me along with the money 800/- as a registration n activation amt, from the NIT Airtel Branch, Faridabad. Besides this the branch manager Mr. Rajat Gupta have been fooling that the number will be surely activated within 1/2hr since 22nd Oct. I have put forward all the effort to reach him at 8800222703 but he is least bother to take my calls.
Being a 10yr old customer, I have not received any relevant answer to my number of complaints for activation of my number and moreover the reson that they are giving that they have tried to reach me but ironically I have not received any call front there end and getting a fake message from them that they tried to reach me , I cannot buy that because its irrelevant as my phone never rang. To justify, I also called up airtel but I felt like my words fell on deaf ears.
I am seeking and approaching you to receive a justice so that the number can be activated soon and some action to be taken against the people who are harassing me without any rhyme or reason.
User851916
 
Oct 26, 2012

post paid number not activated

Respected Sir/Madam,

I have purchased a new post paid mobile number from Bharti Airtel on 19th Oct, but unfortunately till date .i.e. 26th Oct 2012. The number has not been activated. Moreover the required documents have been collected from me along with the money 800/- as a registration n activation amt, from the NIT Airtel Branch, Faridabad. Besides this the branch manager Mr. Rajat Gupta have been fooling that the number will be surely activated within 1/2hr since 22nd Oct. I have put forward all the effort to reach him at 8800222703 but he is least bother to take my calls.

Being a 10yr old customer, I have not received any relevant answer to my number of complaints for activation of my number and moreover the reson that they are giving that they have tried to reach me but ironically I have not received any call front there end and getting a fake message from them that they tried to reach me , I cannot buy that because its irrelevant as my phone never rang. To justify, I also called up airtel but I felt like my words fell on deaf ears.

I am seeking and approaching you to receive a justice so that the number can be activated soon and some action to be taken against the people who are harassing me without any rhyme or reason.
User847012
 
Oct 18, 2012

Broadband Insallation

I contacted airtel for broadband with request no BR849112 first they said its not available in my area and I said that to the confirmation call(from something 044*******) and after one day the guy who I talked first calls me and said it is available in that area and he came to my house A-54 khanpur and fill up the form(CAF no. 3172436) and took 1000rs(500installation+500service charges) and said will install in 3 days and now this is 7th day and he is not even attending my call now please tell me what to do i cant even take another connection now cause my 1000rs is stuck with Airtel and I dont think they will refund it so have to go with Airtel, never expected something like that with the so called best customer care company, Please suggest me something what to do in this case the airtel guy was Rajesh(8800098829)
Thank You.
User734193
 
Oct 18, 2012

sim off

Sir,
I had done MNP from idea to airtel back some days.My mb. sim does not working since 16/10/2012.In this regard i have done all formalities for issueance of paper Id had been submitted to the retailer,But till today it does not start my mb. sim ,So it is requested to you kindly take proper action.
Name:-RAFI AZAM
mb. no.-9717210281,
Alternate no-9555726416

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    Boat Basshead - Replacement unit not being delivered even after 15 days of...
    Sir, i claimed the warranty on my boat basshead 225...
    Slicepay - Money not settled
    I got my refund 2 month ago but slicepay said that that...
    EPASS KARNATAKA - Aadhar link
    So many people's doesn't know Last date to link...
    Indian army transport parcel department - Olx car
    Sir i see 02/12/2019 olx and he put add maruthi alto 800...
    honda activa 3G - Compliant from Unsatisified Customer
    To The Manager, Honda Consider either this as a...
    GHMC Property Tax - I have paid my property tax but not update your records
    Dear sir, I have paid my property tax in 2017-18...
    Future pay - No cashback given in wallet on shopping
    No cashback received on shopping from ganguly bagan big...
    Ajay panjabi - Log out permanently
    Plz stop all my transaction some one is miss used my...
    Vian Infrastructure Ltd, Haridwar - Vian Ganga, Haridwar
    I have booked one plot in Vian Ganga, Haridwar & paid...
    Future pay - No cashback received on purchasing several offer...
    No cashback given by future pay on purchasing goods from...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username