Log inRegister
Submit Complaint

Airtel mobile international roaming

India,
Andhra Pradesh

Consumer complaints and reviews about Airtel mobile international roaming

Visweswariah
 
Feb 11, 2019

International Roaming

Hi
While leaving Bangalore India on 19-12-2018, I have been to customer care at kammanahalli main road and requested for safe custody of my number for three months, as I am out of country and they asked me to pay the bill along with safe custody charges. Till yesterday there was no problems and today I am started getting in-comming calls. As per the text msg. received from you, you have activated the in-comming call, which I am not interested. Please deactivate the same. I am not supposed to be disturbed. Please do the needful immediately. The bill for Dec. and Jan is being paid separately. Correction if any may please be made in the bill. I am not interested in further communication. My Mobile No.9008018209.

Regards.
Visweswariah
[email protected]
 
Oct 7, 2018

International roaming not started on AIRTEL POSTPAID MOBILE

Order no. 21-83282099043 for mob no.9904511189 shows successful activation , but international roaming not started. Facing difficulty abroad. Get it done immediately
[email protected]
 
Oct 7, 2018

INTERNATIONAL ROAMING NOT STARTED

I have requested for IR also got sms and mail regarding activation of service but roaming not started yet . Order no. is 21-93282099043. I am facing difficulties pl do it immediately.

SUNIL KUMAR SINGH
MOB 9904511189
Shrivan Hirakani
 
Mar 28, 2018

International Roaming

Hi,

I did international roaming pack recharge of 1196/-. On My Airtel App it's showing that this plan contains 250 min call to India but when I make the calls balance is getting deduct from my main balance.
My number is :-+918128973759

Please do needful asap.
Raveesh14
 
Feb 19, 2018

International Roam not activated

Hi,

I am Raveesh, I made payment for international roaming for 1 day with 496 rupees, but the service is not available yet. I dropped an email to the email id:[email protected] And i recharged my sim with 120 rupees. Still the service is not activated yet.

I need this service to get my bank OTP. Request you to kindly resolve this issue at the earliest as this is urgent for me.

Thanks!

Regards,
Raveesh
+61-468824670
Zahir Nasir Ahmed
 
Jan 27, 2018

International roaming No incoming

I charged my mobile 8971772623 for 3997/- prior to my departure to Paris on 26 Jan @ 0021 hours. On landing both the data and sms system is working but I am unable to get any incoming calls from family, friends and from my office. Please look into it as it’s more than 24 hours. I had sent a mail too to Airtel on [email protected]
Please understand that the trust I have on Airtel is seriously dented with such things. Please do the needful at the earliest.
Waiting for an expeditious action from your end.
Capt Zahir
Usha1970
 
Nov 17, 2017

Activate Interanational Roaming

Please activate international roaming on my mobile 8688946692 urgently and I confirm Rs 149 rental monthly

Usha
Amitg56
 
Jun 24, 2017

Not able to connect in phuket

I activated international roaming and took package of 1199 for 10 days. But now have reached to phuket., It is not working.
My number is 7042244997. Pls help
Rajdeepsingh
 
Jun 17, 2017

3G not activated in international roaming

My mobile number is 9814060279 , I went to Thailand with family got my international roaming on from 8 June to 18 June for 10 days .. on reaching Thailand 3 g , 4G was not working , voice clarity was not gud got complaints from my home that our phone was most of the time not reachable .we were 4 couples all got international roaming on our phones . we had 4 numbers all facing same problem . Sending mails again and again and calling on there helpline number only got reply ur complaint is on priority . Noting was done all having same problem . We stayed 3 nights at bankok and after that Phuket . We had hired car rental from Phuket airport for 6 nights Balbir had to drop because we dint had internet connection . Without google maps it was hard for us to drive . Later we got local number and internet connection from Phuket and then drive the car . Same company number was working fine where our international number was having problem . On the way back from Phuket at bankok airport we had 3 hours halt . 3 hours we could use our 3 G data . Airtel just wants money . He is unable to give service . Thaila card was dam cheap and had unlimited internet only 300 bhatt ( 600 Indian rupee ) 109 bhatt calling including .
Won't recommend airtel roaming .
Poor service
KAILASH DUDANI
 
Feb 8, 2017

international roaming not activated

smartpacks transaction id ############ done on 6.2.2017 not activated. my duation of travel is only 4 days. WHY DID I SPEND ???
User823
 
Aug 8, 2010

roaming not activated

Dear Customer,

I would like to inform you that your concern listed on 15 July 2010, has been resolved.

Should you have any queries please contact Airtel customer service at 121 or write to [email protected]

Regards,
Akhilesh
Airtel Customer Service Team
User823
 
Jul 18, 2010

roaming not activated

Dear Customer,

This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on a resolution. At the outset, we apologize for the inconvenience faced by you. We will get in touch with you for further details of your concern as the need arises.

Regards,
Rakesh Kumar
Airtel Customer Service Team
User86809
 
Jul 15, 2010

roaming not activated

sir/madam,
i have called the customer care of airtel india to activate international roaming ,they said it would e done in 4 working hrs,its not activated even after 4days. kindly persue the matter at the earliest .

sujatha
9849085720

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    Astrologer - FRAUD ASTROLOGER - MONEY LOOT BATCH
    Hi, FRAUD ASTROLOGER - MONEY LOOT BATCH I Got...
    Sahara abode bond - what is procedure to get back money from sahara
    SAHARA ABODE BOND I have invested Rs 49696/- ABODE BOND...
    CPP ASSISTANCE SERVICE - Uninformed Debit of Rs.1699/- from my creditcard
    Dear Sir, The CPP assistance service has debited ...
    SBI Life Shubh Nivesh - Wrong Information provided at the time of opening a new...
    National consumer court complaint no. 1217057 This is...
    abode bond - procedure to get back money from sahara
    SAHARA ABODE BOND I have invested Rs 49696/- ABODE BOND...
    SBTET TELANGANA - Refund of fee amount
    Hello sir, i am R. Kiran kumar, pin no:16241-M-094,Tkr...
    BILLDESK util - Recharge not recived
    Balance detucted from my paytm wallet but services not...
    Bajaj Finserv Ltd - Abusive messages
    Today i got a call from the number 9594156201 stating a...
    SSC - Login problem
    I am unable to login in to ssc with my registration number...
    Municipal corporation bhiwani - About garbage Holder bad behavior
    Here I am complaining about the garbage Holder of D C...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username