Log inRegister
Submit Complaint

[email protected]

India,
Assam

Consumer complaints and reviews about [email protected]

[email protected]
 
May 15, 2020

Process cancellation and Refund

Dear Mr. Malik,

Please know that flight on the said day was operational. However, the seats went vacant and your reservation was closed as No show. Hence,. the no show taxes have been refunded to the agency account.

Regards,
Team IndiGo
[email protected]
 
May 8, 2020

Appreciation

Dear Mr. Singh,

Thanks for your shoutout! We'll pass your compliments to our team.

Regards,
Team IndiGo
Vishnu196
 
Apr 1, 2020

Refund not credited

Pnr no NWN18H flight no.6E1847 from Muscat to Cochin on 02/04/2020.. cancelled flight on March 20 because of covid fears...till now refund amount not credited to my bank account
P K MALLIK
 
Mar 14, 2020

Process cancellation and Refund

PNR No. HIS19J Flight No.6E 5035 Delhi to Bhubaneswar on 14.03 2020 Ms. Pragyan Priyambada cancelled travel due to fear of Corona Virus. You are requested to cancel booking and refund the amount to the same account from which payment was made.
P K MALLIK
 
Mar 14, 2020

Process cancellation and Refund

PNR NO HIS19J FLIGHT NO 6E 5035 DELHI TO BHUBANESWAR MS PRAGYAN PRIYAMBADA CANCELLED THE TRAVEL DUE TO FEAR OF CORONA VIRUS. YOU ARE REQUESTED TO CANCEL THE BOOKING AND REFUND THE AMOUNT TO THE SAME ACCOUNT FROM WHICH PAYMENT WAS MADE.
Rashpal Singh Riat
 
Feb 29, 2020

Appreciation

Traveled by 6E-105 flight Delhi to Pune on 21st Feb 2020. Appreciate in-flight crew for their service & behaviour. Special thanks to SADHVI & SHIVANGI.

Rashpal singh
[email protected]
 
Jan 20, 2020

Refund request

Dear Mr. Rahman,

We would like to inform you that both the transaction were failed and amount is not received by us. Please connect with your bank if the amount is not auto reversed in your account.

Regards,
Team IndiGo
akki.sing7h
 
Jan 19, 2020

APPRECIATION

Hello, this is to thanks Manish from the counters. I am a student travelling from kolkata to lucknow and always use the student service whenever I am travelling. When I went to the counter for the boarding pass. I discovered the luggage weighed 17.7kg. Which is extra than your limit whereas you can carry 10 kgs more under student service. I confidently gave him my student id card and it was later discovered that I did not use the student services while booking my tickets. He asked me how would I like to pay for the extra luggage. I told him the whole story and showed him my student Id and the previous tickets where I used to book tickets under student services and that I was short on cash as I was unprepared for this to happen. He was so kind and understanding and told me that since its the first time, he’ll excuse the extra weight and that to be careful for the next time I book tickets. Thank you so much Manish.
[email protected]
 
Jan 18, 2020

Refund request

Dear Mr. Rahman,

Please allow us sometime to get this checked with the concerned team.

Regards,
Team IndiGo
Ashikrahman
 
Jan 12, 2020

Refund request

booked a flight 6E359 departure on 12 Jan 2020 at 21:55 hrs from del to com.after booking this flight ticket the ticket fare is credited from my account but in the payment status it seems to be NEEDS PAYMENT.The money is already credited from my account.So kindly refund my amount.The pnr is AIWZ3G


[email protected]
 
Dec 27, 2019

Pre-booked and purchased snacks and beverage (XSAT) not mentioned on the boarding pass hence not served in the flight in time.

Sir/Ma'am,

We believe that our customer relations team has responded to your last email. Please reply to the same email with the required details to assist you.

Regards,
Team IndiGo
angadkendrekar
 
Dec 12, 2019

Pre-booked and purchased snacks and beverage (XSAT) not mentioned on the boarding pass hence not served in the flight in time.

I traveled by indigo flight 6E5377 from Mumbai to Nagpur on 10/12/2019 with PNR: MFHYSF .I had pre booked and purchased food and beverage for Rs 300/ The same was mentioned on the e-ticket but was not on the boarding pass. So I could not get food and beverage in flight.
[email protected]
 
Nov 18, 2019

Refund Request

Hi Abhishek,

We believe that our customer relations team has addressed your concern in the best way possible.

Regards,
Team IndiGo
[email protected]
 
Nov 14, 2019

Refund of Excess fare charged during booking

Hi,

We believe that our customer relations team has assisted you in regards to the raised concern.

Regards,
Team IndiGo
[email protected]
 
Nov 11, 2019

Baggage Loss

I reached Delhi on 7th Nov by flight 6E-3097, PNR- ME9KJV. I had future plans to visit Nainital the next day. To my utter disappointment, i did not receive my luggage. I reported it immediately to the indigo support desk in the airport. Its been 5 days now and still have not heard any update about my luggage. I am calling the customer support everyday. On being called, the customer care executives are telling me to wait for another 24 hrs while the bag is being traced. I feel mentally harassed. My trip to Nainital got cancelled due to this. All the further bookings were cancelled resulting in huge loss of money. I had expensive belongings in that bag. Who is going to pay for that? I have been a frequent flyer in indigo but never did i ever had such a horrible experience till date. I want a proper response from indigo on how they are going to repay for all that i have lost plus the mental agony they have caused. Escalate this issue . Find and deliver my luggage as soon as possible.
abhishek3086
 
Nov 6, 2019

Refund Request

Dear Indigo,

I am writing you to express my strong dissatisfaction with your services.

I booked Indigo flight from Delhi to Hanoi (PNR – AFJHNP) on October 26th, 2019 from makemytrip.com. Due to a medical emergency the same was cancelled by me online on October 28th, 2019, one day before my departure from Delhi. Unfortunately, I didn’t get any confirmation email from the airline after cancellation. Actually, I was thinking that because the booking was done through MMT and therefore, I am not getting any email.

Later I have called Indigo customer care on November 6th, 2019 to know the refund status and I was shocked when your executive told me that there was no cancellation done. Apart from Indigo, there was another booking cancellation I did that day for Malindo Air flight from Bali to Delhi and I have also received confirmation email for the same. I have also cancelled hotel booking on booking.com. If you wish, I can share both the details with you.

This is very unfortunate that a big company like Indigo air is treating their customers in such a way. I would just request you to look in to my complaint and refund my money.


Kind Regards,

Abhishek Sharma
+919717972671
Shuks4u
 
Nov 5, 2019

Refund of Excess fare charged during booking

I booked a ticket from Delhi to Madras PNR- SMQZ2K. You can check with it in record. I have paid 17015/- for four person. While booking the amount which is showing till your last page of desktop site is 3495+250(convenience)+49(Add-on). Total 3795/-and for four person it sums 15176 which was showing till the last page of booking i.e. before the mode of payment selection. But when i selected the payment mode the amount got increased which I didn't noticed and by that time OTP read by my mobile. Till here it was ok that I booked for the dynamic price. But again when I checked the price on the site it was the same i.e 3495 and it keeps showing for next 3 hrs..till writing this mail. I am sure dynamic fare couldn't decrease within seconds which happened in my case.
So I request you that my excess amount which you have deducted without my consent may be refunded or I will exclate this matter of online dupeness to next higher level.
Ajay J Meshram
 
Oct 21, 2019

Not serving CPML

Yesterday on 20th oct.travelled from Delhi to Ahmadabad via 6E-432 with seat no A-20.As I am diabetic I booked corporate meal with travel plan.Flt tookoff at 1340 and your in-flight started serving food from 1350 but didn't serve the food till 1445.when pilot announced prepare for arrival,Miss Linda and miss Snehal offered me meal.When I asked why so much delay they replied me unconvincingly.They also told me if required can lodge complaint n told me websitr address for complaint.When in-flight in charge miss Afsha was also not co-operative dinner bother much for not serving the food.I observed total mismanagement and slow service inspire of 3 trollies serving the food .I Herby condemn such a unprofessional attitude and will never book in-flight meal henceforth.This is first time such bad behaviour observed by me in my frequent travel on your airline.I hope you will take action and prevent repeat of such incident in future -- Ajay J. Meshram.
Gurri1707
 
Sep 24, 2019

Pathetic ground staff service and harassment to senior citizens

This is with regards to the recent flight which my elderly parents, aged 67 yrs old and 68 yrs old, took to travel from Mumbai to Ranchi on 11th September, 2019 via indigo. Their PNR numbers are mentioned below:
1. Bhupinder Singh Dhanjal (M) – PNR VDMV3V seat no 27 F
2. Harjinder kaur Dhanjal (F) – PNR VDMV3V Seat No 19 E
Flight departing from Mumbai at 05:35 hrs.
• My parents had checked in at the check in counter and he had mentioned that they had an ipad in the check in bag when they were asked by the indigo staff at the checkin counter. After the checkin was complete and security check was also cleared, my parents boarded the flight and all hell broke lose when my parents were asked to disembark from the flight for carrying an “objectionable” material in their luggage.

• As my mom is a diabetic patient and uses insulin pens, their first thought it could be an insulin pen, but the she had been carrying insulin pens for air travel for years along with the necessary certificates and nothing had went wrong with insulin pens ever. After getting them disembarked, they were told that the objectionable item was my father’s ipad which was put into the main luggage. This was already mentioned to the indigo staff at the chceck in counter.

• And after getting them disembarked, their luggages were thoroughly checked and they were told that ipads are not allowed in main luggage. If that was the case why did the indigo staff at the check in counter not react or say anything to my parents when my dad said that he has an ipad inside the luggage. Why was it ok to have ipad in the luggage at that time and suddenly its an objectionable item?? Being senior citizens, this is not the way they should be treated. Instead proper care and guidance should have been extended to them at all times so that they did not have to suffer.

• Further, it was known later on that their luggage was not put for screening before reaching out to the check in counter. Is that my parents fault if the ground staff are not performing their duties efficiently??
In normal circumstances, they would have screened the luggage before checking in and advised my parents to put the ipad in the cabin baggage instead of th check in luggage.

• But instead of everyone carrying out their duties and responsibilities, the staff is putting the blame on the cisf team who are responsible for everything to do with the passengers and the cabin luggage, not the check in luggage. It is quite obvious that had there been anything objectionable in the cabin luggage, CISF would have definitely got it removed before boarding of the aircraft. The responsibility for screening of the check in luggage is with the carrier itself, in this case it is INDIGO Airlines.

• Further more when my father asked the ground staff to give in writing that I-pad is not allowed in the check in luggage, the staff refused and the person in charge, i.e the Ground staff manager Mr. Hitesh, vanished putting ahead a female staff to answer my parents queries while they were stranded and totally clueless as to what happened.

• My parents were deplaned for no fault of theirs, made to wait 4 hours for the next flight, and even were asked to shell out extra money to buy the tickets for the next flight if they wanted to reach home. This is utter non sense and very irresponsible on the part of INDIGO to be managing a simple matter in this way. I can say harassment by INDIGO to an elderly couple is the right word to use.

The issue does not end there. After having to shell out extra money for the next flight, my father had to walk up to the authorities to collect the letter for their next flight. On reaching the counter where he was asked to collect the letter from, there was no one standing at the counter and the letter was kept there for him to pick it up on his own.
Due to this change of flight, the terminals had to be changed and the least one could do was provide a smooth transfer from one terminal to the other for them to board the flight conveniently and without any further hassle. But no, parents had to walk all the way and that too without a wheelchair.
My mom being a diabetic gets easily drained out and her sugar levels peak during stress or any physical activity. To avoid that situation, my mom asked for a wheelchair assistance as she could not walk, but a wheelchair assistance was also not provided. It would be correct to state that my mom was refused wheelchair assistance.

• The staff can't make out a difference between the Mac book and I pad, very very lame here, and then you say we changed policies and customers don't check, but your team won't screen luggage or aid senior citizens who may I mention have travelled a no. Of times with your airline.

Apart from the harassment, there is absolutely no sense of responsibility the airlines want to take or offer comfort to an elderly couple looking forward to reaching home safe.

We even called up the customer complaint number on 11th September itself but there was really no proper response from your end. Instead we were just told we will look in to the matter. If you guys really wanted, there was still time to sort out the issue with my parents and extend some help and comfort to them as the next available flight was after 5 hours.

This is very unbecoming of an airline that has rose to new heights due to its customer service policy. But this time, we have been let down and we can say the worst ever experience with INDIGO

We really want apology from the staff and also compensation from INDIGO for all the harassment an elderly couple had to go through. Hoping there would be an immediate reply from INDIGO at the earliest.
[email protected]
 
Sep 17, 2019

Appreciation

Hi Abhinav,

Thanks a ton for your awesome support. It’s really cool to hear this from you. If you can send us your PNR via Private Message, we'll make sure to let our crew know about your appreciation.

Regards,
Team IndiGo
[email protected]
 
Sep 17, 2019

refund ammount for cancelled air ticket

Hi,

Please know that the refund has been initiated from our end in the travel agency account used while making the booking. Kindly connect with the respective travel agency to claim the same.

Regards,
Team IndiGo
Prashant Jambhulkar
 
Sep 16, 2019

Apprecation

Recently I had travelled with my friends from Tirupati to Kolhapur(flight no 6E7191) on September 15th it was my birthday and my friends wanted to celebrate my birthday in flight they just discussed there idea with indigo crew Krutika and Ameesha. The staff was so cooperative that they celibrated my birthday in very special way. I would really thank full to Krutika and Amessha for making my birthday unforgettable memorie of my life.
sinoboy
 
Sep 14, 2019

refund ammount for cancelled air ticket

Hi,

I bought the ticket from Mumbai to Jeddah on September 4th, but within time I canceled it from the Indigo office at Mumbai Airport. So far, I have not received the refund amount paid using my bank card. So please tell me the process I can get back the refund.

my trip id is: 19090574068
PNR: VLIH3N
My Contact number is : +966-530565381
SATISH SADANAND TIWARI
 
Sep 13, 2019

APPRECIATION

My name is Satish Tiwari, travelled through Indigo PNR No RP7IQE & Flight No 6E-244 A320 from Ahemdabad to Lucknow on 12.09.2019.
I arrived Lucknow and unfortunately I lost my Voter's Id at Airport. Thereafter Shri BHANU of Lucknow Airport contacted my brother and informed the receipt of the card.
Then I spoked to Shri BHANU that I am returning from LKO to AMD on 13.09.2019 21.05 Hrs. He confirmed to handover card at Airport.
On arriving at LKO airport Shri BHANU came immediately and provided the Voters id.
I AM REALLY THANKFUL TO SHRI BHANU FOR GREAT SUPPORT. HE IS REALLY SINCERE, COURTEOUS, HONEST STAR LEADING THE IMAGE OF COMPANY.
I ONCE AGAIN THANK BHANU

THANKS AND REGARDS
SATISH TIWARI
9429669866.
Abhinav Goberu
 
Sep 12, 2019

Appreciation

Indigo inflight services are very good. Recently I travelled from Hyderabad to Vijayawada. I enjoyed my flying experience with Indigo. Special thanks to AMITA. The Air hostess who took care of the passengers. She is very good at interacting with people. She should be appreciated and rewarded. Thanks to Indigo.

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    ekart logistics - Flipkart delivery
    Delivery person has not went to delivery address. And keep...
    Garena free fire - My free fire Account suspended without any reason please...
    Please garena my free fire account suspended without any...
    bsnl perumbavoor - NOT WORKING LANDPHONE AND BROADBAND
    I am here to complaint about my landphone (0484-2529658)...
    BSNL Broadband - NOT WORKING LANDPHONE AND BROADBAND
    I am here to complaint about my landphone (0484-2529658)...
    Airtel - Reverse my Airtel recharge
    I want to reverse my Airtel recharge... I have done 149 rs...
    NPCI - Past payment issues
    Dear sir Mera ek 18th of march ka (10300) payment...
    Videocon D2H - Not refund balance
    Dear Gopal, Thanks for writing to us. Please share your...
    abcd - Illegal liquor Selling
    Regarding Illegal liquor selling in our colony Respected...
    Glada - Encrochment by neighbour
    Hello Sir, I am Balra Singh & My Building No:-...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username