Log inRegister
Submit Complaint

D2H

India,
Madhya Pradesh

Consumer complaints and reviews about D2H

d2h Team
 
Feb 19, 2019

Charged additional amount

Dear Munnalal,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Regards,
Team d2h
Patidar Ashish
 
Feb 14, 2019

Charged additional amount

We had done a recharge for 6 months in Sep 2018 and according to your offer you have given 15 days extra but you have finished in 5 months only as you have added some channels without our permission.
Kindly refund our charged amount or extend our subscription for next one and a half month.

Consumer number 83058001
Name MUNNALAL PATIDAR
Mobile no 7566775060
Registered number 9425030815

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    online fraud - Online shopping
    I have try to purchased one product by online to forren...
    Nagar nigam ujjain - Soshan karne babat
    Municipal corporation of ujjain snatch our fundamental...
    Turner - Cartoon nnetwork
    Ben10 ko tv par chaloo kar dijiye please ben10 ultimate...
    mrdt - Refund
    This was a company who put me in lots of problems and they...
    nadiad nagar palika - Illegal construction
    Illegal Construction started at shardamandir school. Old...
    Stashfin - Loan disbursement and wrong bank account
    Stashfin executive had collected all of my documents,...
    UP BEd - Fees deducted but seat is not cinfirmed
    I have deposited the fees through online mode for the...
    Kangaroo Kids chandivali powai - Retain of original documents
    Kangaroo kids chandivali hired me and took my original...
    reliance jio [email protected] - Recharge not done Rs. 498/-
    Dear Sir maine 14.06.2019 ko 9:29 pm par my jio aap se...
    kangaroo kids school - Retain original documents
    Kangaroo kids chandivali Powai has taken my original...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username