Log inRegister
Submit Complaint

GoIbibo

India,
Madhya Pradesh

Consumer complaints and reviews about GoIbibo

Goibibo Group
 
Jun 26, 2019

Train Ticket cancellation Refund

Dear Krishna_maheshwari,

Greetings from Goibibo.com

We are sorry to read about the issue.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

In reference to your concern, please be advised that we are getting the case facts checked and will connect with an update shortly.

We thank you for writing to us.

Regards,
Team - Goibibo
Krishna_maheshwari
 
Jun 17, 2019

Train Ticket cancellation Refund

Sir/Madam,

I had booked a train ticket with your GOIBIBO platform from my account with no. 9479654141.
Due to certain reason, I canceled the ticket but not got the refund amount 410 ₹ in my bank account yet.
They said they have completed refunded payment with Tthe Bank Reference Number for the transaction is 74163269167017557108083.
But when I checked it online, I found that there is no such transaction. I don't get the refund till date.

I hope you will take steps to make sure this mistake be solved & does not happen again with anybody.

Booked On: Thu, Jun 06, 2019
Booking ID: TRNDFCWSOYTM16
PNR: 8442233936

Regards,
Krishna Maheshwari

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    dhbvn - Electricity power cut
    In Surat nagar phase 1 , Electricity supply is only for 12...
    Vadodara Gas Ltd - No Gas pipe line connection even after four months back...
    Dear sir I myself yashwant kumar R jain residing at B-126...
    Forest Department - Mad bull is killing people
    Hello Team, There is a violent / mentally disturbed bull...
    CISCE BOARD - Designing ISC syllabus similar to Cbse
    Respected Sir or Madam, I Siddhesh Chipade from...
    Electricity Transformer - Compaint About Transformer
    Dear Sir, I Would like to inform you that i am...
    Jio - Wrong Charges & Network Connectivity Issue
    Today, in Morning I faced Problem on my 79999xx300, Mobile...
    payzapp - bill payment to cspdcl failed
    i have payment my electricity bill on 13.07.2019 to CSPDCL...
    Jio reliance - Recharge Not Received
    Recharged 49 via my jio App. I have used UPI as payment...
    MES(AF) - Quarter no...182/1
    1. Rain water pipe is u/s 2. Kitchen Tap is U/S 3.Bathroom...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username