Log inRegister
Submit Complaint

samsung SCH w139

India,
Bihar

Consumer complaints and reviews about samsung SCH w139

runaerna
 
Jul 1, 2013

limited service response

Hi There,

i''m using SCH W139, and just activated my GSM card and always gets 'limited service' whenever i make outgoing call.
have checked the signal from other devices, and it's working fine. please help how to fix this.

many thanks.
User618616
 
May 12, 2012

Replacement of speaker(SCH-W139)

Dear Customer,

Thank you for becoming a patron of Samsung product and writing to us

We sincerely regret the inconvenience caused to you. With reference to your query, kindly provide us your address details along with contact numbers so that we may forward your complaint to our department concerned.

Thanking and assuring you for best services always.

customer Satisfaction
Singh.j@partner.samsung.com
User713008
 
May 11, 2012

Replacement of speaker(SCH-W139)

Dear Sir,
This is to bring in your kind notice that I,Sonu Kumar,presently being a customer of Samsung mobile set(SCH-W139) having a problem regarding the replacement of the speaker of my mobile set
User713008
 
May 11, 2012

Replacement of speaker(SCH-W139)

Dear Sir,
This is to bring in your kind notice that I, Sonu Kumar, presently being a customer of Samsung mobile set(SCH-B159) having a problem regarding the replacement of the speaker of my mobile set

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Share this site with others

         
          

    Recently Updated Complaints

    uptet - WRONG ANSWER KEY
    Sir, the answer of question no. 138 in set-B of...
    HARYANA ROADWAYS - No Bus for yamunanagar to chandigarh
    LAST BUSS TO YAMUNANAGAR changed route to...
    Individual - Wrong communication
    I, Tarapada Mandal residing in WBSEB supply wheras getting...
    SBI Bank - Unusual transfer of money
    Sir today I got a message that your account XXXX2031. ...
    sun direct - I forget my smc password
    I forgot my SMC password .My card no.is 41156560850.Please...
    No refusal Taxi - Refusal
    This no refusal taxi WB04G1860 refused to take me from...
    bsnl land line - Landline is not working for the last two months
    Sir It’s been two months that our Bsnl landline phone...
    India Post Office - For rd password
    Pls. Send my password my agent id. MI8132050100043 ...
    HDFC Bank - UNATHORISED DEDUCTION FROM ONEASSIST
    Hi, This is regarding my new HDFC bank credit card...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username