Log inRegister
Submit Complaint

swipe

India,
Chandigarh

Consumer complaints and reviews about swipe

Ajay Kumar Dutta
 
Sep 26, 2017

Replacement Handset

I had purchased a phone (Swipe Elite Note) on 30th June, 2017 from Amazon.in (Order no: 407-8039617-1228361, Dt: 24.06.17(Sl. no: 911510100284385, grand total: 6,999/-) after about 1 months the phone got heated, hanging, buttons not working and afterwards didn’t switch on. when contacted customer support they ask to go to service centre which is very far from where i staying (~30 Km). As my phone is under warranty I want a replacement for the handset.
Kindly help in this regards. But right now I will be happy if the handset will replaced as soon as possible.

Thanks,
Ajay Kumar Dutta
8013664940/8777052040
Ranjan Kumar Thakur
 
Sep 26, 2017

Mobile Problem

I'm Ranjan Kumar from New Delhi-110071 ...Work Order Number DEL-UTN-PTC-2503
Phone No. 9312194200, Dear team Swipe Konnect Prime ...I was give my Swipe Konnect Prime
mobile in your Uttam Nagar, New Delhi Service Center but after 56 days your service provider is
not give my mobile please contact you contact him and told to give my mobile...if it's not possible
for you ..then my last option is I'll Give Court and give a PIL against your company and those
people who not gives my Handset ...so please it's my First and last warning to you ...
Thank you...
pravin62693
 
Aug 22, 2017

not satisfactory work........

मैंने अपना मोबाइल इंदौर के स्वाइप सर्विस के अधिकृत एक्सेल कपूजोन में दिनांक १२/०७/२०१७ को दिया था .जिसका बहुत बार टालने के बाद १६/०८/२०१७ को मुझे एक फ़ोन दिया गया जो की किसी और का था. मेरे द्वारा पता लगा कर जिसका फ़ोन दिया गया उससे संपर्क करने के बाद हम दोनों ने बात की तो कहा गया की गलती से उनका मदर बोर्ड मेरे फ़ोन में लगा दिया गया और मुझसे फ़ोन वापस ले कर उस बन्दे को दे दिया गया.. और दूसरे दिन मुझे दूसरा मोबाइल दिया गया और कहा गया की इसमें मदर बोर्ड, बैटरी, और फोल्डर चेंज होकर आया है.. मुझे अभी भी शंका है की वह मेरा फ़ोन नहीं है जिसके लिए मैंने कस्टमर केयर पर बात की तो उन्होंने कहा की सिर्फ बटेर और फोल्डर चेंज हुआ है.... और कुछ नहीं और मेरी शिकायत भी दर्ज नहीं की गयी. कहा गया की ऐसा नहीं होता है.... न तो कस्टमर केयर वाले शिकायत दर्ज कर रहे है और न ही सर्विस सेण्टर वाले कोई स्लिप दे रहे है जिसमे लिखा हो की मेरे फ़ोन का IMEI चेंज हुआ है तो मुझे क्लियर हो........मुझसे बैटरी के भी ९५०/- रूपए लिए गए........कृपया सावधान रहे स्वाइप सर्विस सेण्टर वाले बहुत लूट रहे है....... मेरे मोबाइल की वार्रन्टी २४/०८/२०१७ को समाप्त हो रही है और वो कुछ रिप्लाई नहीं दे रहे है...
pravin62693
 
Aug 22, 2017

not satisfactory work........

मैंने अपना मोबाइल इंदौर के स्वाइप सर्विस के अधिकृत एक्सेल कपूजोन में दिनांक १२/०७/२०१७ को दिया था .जिसका बहुत बार टालने के बाद १६/०८/२०१७ को मुझे एक फ़ोन दिया गया जो की किसी और का था. मेरे द्वारा पता लगा कर जिसका फ़ोन दिया गया उससे संपर्क करने के बाद हम दोनों ने बात की तो कहा गया की गलती से उनका मदर बोर्ड मेरे फ़ोन में लगा दिया गया और मुझसे फ़ोन वापस ले कर उस बन्दे को दे दिया गया.. और दूसरे दिन मुझे दूसरा मोबाइल दिया गया और कहा गया की इसमें मदर बोर्ड, बैटरी, और फोल्डर चेंज होकर आया है.. मुझे अभी भी शंका है की वह मेरा फ़ोन नहीं है जिसके लिए मैंने कस्टमर केयर पर बात की तो उन्होंने कहा की सिर्फ बटेर और फोल्डर चेंज हुआ है.... और कुछ नहीं और मेरी शिकायत भी दर्ज नहीं की गयी. कहा गया की ऐसा नहीं होता है.... न तो कस्टमर केयर वाले शिकायत दर्ज कर रहे है और न ही सर्विस सेण्टर वाले कोई स्लिप दे रहे है जिसमे लिखा हो की मेरे फ़ोन का IMEI चेंज हुआ है तो मुझे क्लियर हो........मुझसे बैटरी के भी ९५०/- रूपए लिए गए...........कृपया सावधान रहे स्वाइप सर्विस सेण्टर वाले बहुत लूट रहे है....... मेरे मोबाइल की वार्रन्टी २४/०८/२०१७ को समाप्त हो रही है और वो कुछ रिप्लाई नहीं दे रहे है...
ravikapoor27
 
Oct 4, 2016

I didn't get back my mobile from Swipe Service Center

I was purchased Swipe Elite Mobile from FlipKart against order no. OD305866061889171000 on dated 28 April 2016. You can also checked attach FlipKart Invoice for verification.

This mobile has issued at the point of connecting battery with mobile and for the solution of the same issue I was go to ALPHA INFOTECH, Swipe Service Center Chandigarh Branch (Address given below as per justswipe.com) and Mr. Yashpal suggested me to submit this mobile to fix this issue and I can get this mobile back within 8-10 days after fix this issue or new mobile what ever suites as per company.

So, I was submitted this mobile to ALPHA INFOTECH, Chandigarh (Mr. Yashpal) on dated 27 July 2016 against WorkOrder no. "CHA-CHA-AI-1540". Today is 29 August 2016 and After 32 days I didn't get this mobile from ALPHA INFOTECH neither get any information about my mobile from ALPHA INFOTECH, Chandigarh.

To get the solution for the same issue, I was made the call to direct Swipe customer care 08793038038 on dated 28 Aug 2016 at 16:11 o'clock. I am really very surprised and shocked the The customer care lady had no any solution for the same neither she didn't know anything related issue nor she could understand my query.

I just want to know when I can get my mobile after fix this issue??? and also Required in written that My mobile warranty might be extend until I could get this mobile from you (Service Center).

If you unable to fix this issue or unable to provide me Swipe Elite for any reason, You can send me the upgrade version Swipe Elite Plus. I will pay you difference amount in advance.

I am just trying to find the solution by mail as a last option otherwise I need to go to Consumer court to find the solution.

Today is 05-Oct-2016, I didn't received my mobile till today.

Kindly reply me ASAP with solution, I will be waiting

ALPHA INFOTECH
YASHPAL SINGH,
2068/1,2, MAIN MARKET,
NEAR RAGUVANSHI COMPLEX,
BURAIL-45-A, CHANDIGARH
0172-3010157 / 09888290217
http://justswipe.com/support/service-center/

Thanks

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username