Log inRegister
Submit Complaint

Videocon D2H

India,
Rajasthan

Consumer complaints and reviews about Videocon D2H

d2h Team
 
May 6, 2019

Payment refund

Dear Ajay,

We would like to inform you that the last recharge we have received is on 08-04-2019 with an amount of Rs. 295, if you have done the recharge of any other amount on the same date, kindly provide the complete details of recharge along with the screenshot at [email protected]

Thanks & regards
d2h Team
 
Apr 12, 2019

Payment refund

Dear Ajay,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Regards,
Team d2h
Ajayvir
 
Apr 11, 2019

Payment refund

My customer id- 215548661 but recharge not successful, recharge date 8 April,
d2h Team
 
Feb 18, 2019

all channels are inactive

Dear Kumkum,

We would like to inform you that we have tried to call on RTN (7728842208 ) multiple time but we did not get any response from your side.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Feb 12, 2019

all channels are inactive

Dear Kumkum,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Regards,
Team d2h
kumkumkaushik
 
Feb 11, 2019

all channels are inactive

My customer ID is 162283197 and from 6th February, all channels are inactive and I can't reach to customer care as they have removed the option of speaking with representative. I have sent emails to customer care but no response.

It's been 4 days and there is no response from your side and I am suffering even after paying 200 for the recharge.

Shame to say that always got worst service from Videocon, if it was TataSky or some other operator they may have resolved the problem just on one call or may be I would have not face this issue!!
Dksss
 
Jul 9, 2018

Regards recharge

I had received a call by d2h care on 1 July evening
They told me that company upgrade my plan into goldlite hd for free of charge for one month
But they Chet me and charge additional 100 rupees
When I complained they assure me to resolve my problem
Complain no is 606608196
5july 2.40pm
They assure me to solve my problem till 8 July 1 pm
But still I get. No call
No solution
When I call on 9 July evening
They tell me that I was agree for hd charge on 1 July
I told them to
Hear call record. Of 1 July
But they are not agree for this
Plz help me
Rahul Rathore 1Jun
 
Feb 27, 2016

Product_Plan_Issue

I am Rahul Rathore and purchased new d2h connection ID: 150011109 on date 7th July 2015. One year plan purchased from bhilwara of HD connection. But today my connection got disconnected due to recharge not available. I called to customer care for the same n your customer care representative replied that there are some add-ons running on my ID , But I have not activated any add-ons from my end . So please help to resolve the problem.

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    online fraud - Online shopping
    I have try to purchased one product by online to forren...
    Nagar nigam ujjain - Soshan karne babat
    Municipal corporation of ujjain snatch our fundamental...
    Turner - Cartoon nnetwork
    Ben10 ko tv par chaloo kar dijiye please ben10 ultimate...
    mrdt - Refund
    This was a company who put me in lots of problems and they...
    nadiad nagar palika - Illegal construction
    Illegal Construction started at shardamandir school. Old...
    Stashfin - Loan disbursement and wrong bank account
    Stashfin executive had collected all of my documents,...
    UP BEd - Fees deducted but seat is not cinfirmed
    I have deposited the fees through online mode for the...
    Kangaroo Kids chandivali powai - Retain of original documents
    Kangaroo kids chandivali hired me and took my original...
    reliance jio [email protected] - Recharge not done Rs. 498/-
    Dear Sir maine 14.06.2019 ko 9:29 pm par my jio aap se...
    kangaroo kids school - Retain original documents
    Kangaroo kids chandivali Powai has taken my original...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username