Log inRegister
Submit Complaint

Videocon D2H

India,
Maharashtra

Consumer complaints and reviews about Videocon D2H

d2h Team
 
Jul 6, 2019

Fruad on engineer visit

Dear Paresh,

We have received the confirmation from our team that the issue has been resolved. Moreover, we have credited Rs.400/- in your d2h account against wrong service charges deduction. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 25, 2019

Fruad on engineer visit

Dear Paresh,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
pareshs12
 
Jun 24, 2019

Fruad on engineer visit

I had called d2h for relocation of my d2h, and I was told to pay 450 to engineer which I paid on 31st may 2019.
But later next day 1st June 2019 d2h deducted 400 from my balance.
I had have complained regarding this to d2h custom care for more then 10 times and always they give me same reply you complaint is in open state.
Customer ID - 136355812
Complaints Id which I have are below :
-722726995
-728357127
-728357614

D2h cheating consumers,
d2h Team
 
May 10, 2019

Many channels are not working

Dear Madhuri,

We understand that your complaint is resolved now. Please get in touch with us if you face any problem with our product.

Thanks & regards
d2h Team
 
May 10, 2019

No service

Dear Customer (D2h customer),

We would like to inform you that we have tried to call you on RTN (9960727356) but is not contactable. Moreover, we have sent the refresh command, if you are still facing the issue please share error screenshot.

Thanks & regards
d2h Team
 
May 7, 2019

VIDEOCON DTH NOT WORKING

Dear Amol,

Kindly elaborate your query and as we have checked that package has been migrated as per TRAI. Moreover, if you want to make any changes then you can do the same through the website or application. Kindly let us know if you need any further assistance.
 
Thanks & regards
d2h Team
 
May 6, 2019

No signal since 19-Mar-2019

Dear Nitin,

We would like to inform you that your current account status is Disconnected, so kindly recharge your account to resume services and if still, you face any issue then kindly revert us back.

Thanks & regards
d2h Team
 
May 4, 2019

D2h Worst Service Providers

Dear Mayur,

We would like to inform you that package has been restored in all 3 connection as per your request according to TRAI. Furthermore, you can make the changes in the package from your end through the website or application as well. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
d2h Team
 
May 4, 2019

Videocon d2h pathetic

Dear Shailesh,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
d2h Team
 
Apr 30, 2019

TV channels not coming

Dear Bhaumic,

We would like to inform you that we are trying to reach you on RTN- 9820085916, but you are not contactable. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
Shailesh Nongmaithem
 
Apr 23, 2019

Videocon d2h pathetic

RTN - 8861006837
Not even single channel working for me since recharge, called/mailed customer care but pathetic response, technician came and took money saying it will take a day to fix and then still not working. I want my money back and am switching from you guys never to come back.
d2h Team
 
Apr 23, 2019

No service

Dear Customer (D2h customer),

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
 
d2h Team
 
Apr 23, 2019

Many channels are not working

Dear Madhuri,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
 
d2h Team
 
Apr 23, 2019

inefficient Customer care

Dear Vivek,

As discussed over the call with you on RTN- 9768217139, the issue has been resolved. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
d2h Team
 
Apr 23, 2019

Im not getting any south channels

Dear Customer (Ayrus nani),

We would like to inform you that your current package is Platinum HD Combo and two ala-carte channels GEMINI HD and STAR MAA HD. Furthermore, you can make the changes in the package from your end through the website or application as well. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
d2h Team
 
Apr 23, 2019

Unable to see subscribe channels

Dear Rohit,

As discussed over the call with you on RTN- 7358389099, we have added the channels as per your request. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
Jayant Pandit
 
Apr 21, 2019

CHEATED BY VIDEOCON D2H

Third class services. My subscription ended on April’ 2019, but without intimation the package is being activated and the charges are getting deducted. When called on call center they mentioned that Videocon D2H have directly activated the package as I have not selected any one from their declared list. Who has given them such authority to activate such package without Customer concerned? This is cheating and just swallowed my balance monthly subscription amount. Who will refund for the amount for which services I have not activated the package from my end. Later on 21st April’ 2019 after activating also my services shows channels for which I have not subscribed. Do not fool the customer. Your call center is 3rd class and don't know how to address the customers. Check the social media site where I am publishing about this 3rd time cheating done from your side to me. First time subscribed for 12 months and the subscription end in 9 months as the Call Center activated the USB Recording mentioning to me it is add on free of cost till the end of the subscription, but will be chargeable from the next subscription. Till date there is no revert on that case. 2nd time the paid channels activated, which after struggling got deactivated and swallowed my money and not returning. Kindly someone help how to get refund of the amount for such cheating.
Jasman95
 
Apr 19, 2019

Fradulent Behavior (Recharged and Services not Delivered As Promised)

The below is the content of the email I've sent to customer care 3 days back and still haven't heard back from them. They are not answering their call center numbers from my registered mobile number. No Resolution has been provided for the same yet.
Email Content:
I am Jasman Singh Arora son of Kawaljeet Singh Arora, Customer ID: 1590838. We have 3 active connections on the same customer ID. I'm drafting this email on behalf of my father.
As per recent conversation with your executive on 14th April 2019, I had asked about the best offer I could get for my 3 TV connections to which he responded after looking down on the system that It would cost me 169 Rs per month for all the channels to be viewed as per the current pack. I confirmed whether this amount would run channels on all 3 active TV connections to which he agreed. I specifically asked him about HD channels as well to which he replied all the channels that are currently running will continue to run for another month after 169 Rs recharge. Later I asked about some offer if I do a recharge of 6 months to which he responded it would cost me Rs 649 and including GST the final cost would be Rs 799. I again confirmed whether doing a recharge of Rs 799 would make all my 3 TV connections work under the existing plan ( Including HD channels) for 6 months to which he assured me that it would work and I told him I'll do the recharge just now. After doing the recharge of Rs 799, I received a message stating your account is topped up for Rs 799 and your expiry date is 03/05/2019 which is just 19 days. I called the customer care again and your executive couldn't help me as your application was down. I called up again the next day on 15th April 2019 and your executive Abhishek answered, to which I explained him the entire scenario as stated above to which he just rudely responded that this offer is not applicable for you. Abhishek was very apathetic towards me on the phone, and later hanged up. This is just unacceptable behavior from customer care service. I have never experienced such bad service from any other company. How come after specifically asking your executive about best offer and doing the recharge of the same, later your employees refuse it. This is a case of defrauding your customers. I feel cheated. I need a resolution for the same as soon as possible.

Also you can confirm the same by listening to reordered conversation from your records.

Fradulent Behavior (Recharged and Services not Delivered As Promised)

d2h Team
 
Apr 13, 2019

Videocon D2H

Dear Customer (cooltobe_2k4),

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at [email protected] so that our team can look into your concern.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Apr 13, 2019

Duped of my money

Dear Percy,

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at [email protected] so that our team can look into your concern.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Apr 13, 2019

Recharge taking more than 12 hours

Dear Purva,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Regards,
Team d2h
Nikhil Gala
 
Apr 13, 2019

Recharge Fraud

Even after valid recharge, service provider prompting on TV to recharge again. Customer care is not reachable and even if reachable they speak poor hindi and english, unable to communicate properly. Customer is cheated and fraudulent deduction of money. Once channel activated through missed-call, after 10-15 days it gets deactivated again. I want TRAI to take action against d2h asap.
d2h Team
 
Apr 12, 2019

No signal since 19-Mar-2019

Dear Nitin,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Apr 12, 2019

Videocon d2h not working

Dear Prabha,

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at [email protected] so that our team can look into your concern.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Apr 12, 2019

https://www.complaintboard.in/complaints-reviews/videocon-d2h-l55444.html#c3457063

Dear Murali,

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at [email protected] so that our team can look into your concern.

Regards,
Team d2h

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    Indian Speed Post - NOT DELIVER MY PACKAGE
    Sir my package no- EE993237457IN is speed post to DELHI on...
    Reliable finance Pvt ltd - Dont post false comments
    If you are true then why did not you write your phone...
    OMSI - No refund
    Order paid for on OMSI website / Paytm Gateway cancelled...
    https://www.uppclonline.com - unnecessary bill generate
    sir, last year i was complaint through junsunwai...
    Videocon D2H - about service of videocon d2h
    my customer id is 234736975. On day of installation...
    RELIABLE FINANCE PVT.LTD - writing false comments
    Whatever you are, if you are true then why did not you...
    Madhya Pradesh Poorv Kshetra Vidyut Vitaran Company Ltd - Wrong bill excess amount
    I have made a complaint of excess bill 2 month ago but it...
    Self account - CDM Deposit failed
    Iam deposit 500×5=2500 11-07-2019 01:25PM but transaction...
    [email protected] - Refund
    Sir mene 399 ka recharge Kiya tha Jo field ho gya or pese...
    raghu kolar - Fraud SMS
    Fraud msg I have received a msg from ID-DOPBNK in my...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username