Log inRegister
Submit Complaint

Videocon D2H

India,
Maharashtra

Consumer complaints and reviews about Videocon D2H

d2h Team
 
Feb 18, 2019

Not able to view any channels even after recharge

Dear Abhay,

We tried to coordinate with you but you don't want to provide the exact issue you are facing.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Feb 18, 2019

Chhenal not showing

Dear Dipesh,

We are trying to reach you but you are not contactable. As we have checked that pack is already migrated.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Feb 18, 2019

Worst service of Videocon D2H

Dear Sneha,

We are trying to reach you on RTN- 8446930666 / 7045836516, but you are not contactable. As we have checked that pack is already migrated.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Feb 18, 2019

All channels blocked

Dear Krishnarjun,

As per discussion over the call with you now the issue has been resolved.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Feb 18, 2019

Chanel not working

Dear Arjun,

We are trying to reach you but you are not contactable. We have sent the refresh command regarding the channel issue.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Feb 18, 2019

channels not subscribe

Dear Sanjay,

As per discussion over the call. Now the issue has been resolved and the pack has been changed as per your request.

Regards,
Team d2h
anand_aksh
 
Feb 15, 2019

Poor service Bouquet channels not activated in multiroom connections 2 nos

Reg connection sl no ending 66583 and 34521 for customer id 73425706
Bouquet channels Registered under primary channel are not activateed in the multiroom connection mentioned above. I have
contacted customer care for about 60 times so far but of no use. Everytime they ask me to press 149 channel. Then they give a reset and ask me to see if channels
have come. This has been going on and on and on. PL help in restoring all channels in MULTI ROOM connection also as in the primary main connection.
K.Anand Kumar 9444306400
Bhaigiri
 
Feb 14, 2019

Please on my cartoon network channel

Please on my cartoon network channel
My customer id is 58585200
My name is Ravinder singh
preetima
 
Feb 14, 2019

Bad service and channel not coming

From yesterday I was trying to call Videocon customer care after 20-30 mins calls get connected and from other side I hear just one line there was some technical issue happened call after 1 hour.
I was fed up from Videocon poor service. They didn't resolve mine complaint from yesterday.
I was selected channel as per trai and paid also but still I didn't received any channel except free one.
So please respond on my complaint asap.
Customer I'd 1758075823.
98377617
 
Feb 14, 2019

Nobody is responding

Please call back respond back if we don't call in half an hour we are shift to other brand
98377617
 
Feb 14, 2019

Nobody is responding

Nobody is responding to our call even help line is useless you are waste.Please take back you dish and refund our deposit we are taking different connection.When your helpline is not working why did you keep it worst videocon d2h useless.
123539521
 
Feb 14, 2019

No Chanel is coming

My customer I’d is 123539521 we r using a mirror connection any of the connections is working we r facing the problem for past 10 days. It is showing like E16-4 even noon free Chanel is coming send any technician soon and restore the connection
Shekhar10
 
Feb 13, 2019

504 error time out

.For several days I am trying to log into my account but I am being informed of the error. For how long this will continue and who will set this right so that I am able to select my channels as per TRAI rules?

RTN is 9689567028
Shekhar10
 
Feb 13, 2019

Getting 504 gateway error

For last 2odays trying to login into your site and planning to select the new pack as per TRAI rules. but unable to login and always getting error as 594 Gateway Timeout. When trying to contact the customer care but unable to connect as all number are auto disconnected.Even if luckily Ilogin then the page doest scroll down for selecting the channels.Now really fedup of this.I have already raised a mail but still not received any update. Is the services stopped .Need a quick update.

MY RTN is 9689567028
snimgare
 
Feb 13, 2019

Customer Id 155979388

Videocon D2H..

I have read many complaints on this portal and my complaint is also none other than the same.
Poor service of Customer care so called executives, who give so cheap and childish excuses by which you get so irritated and frustrated and that too after several attempts you get connected to customer care number.
Sometimes even after the call gets connected,, IVR says that the registered number is incorrect and the call gets disconnected. It's really pathetic.

I have made several attempts to login to the D2H Portal and after successful login and selecting all the channels of my choice, it says " You have successfully submitted the details and we will get back to you shortly " ....What is this nonsense...??

Since yesterday, We are not able to watch any channels and after such a worst and pathetic experience , we are thinking to opt a Local cable connection which would provide far more better service than yours.

Sachin Nimbar.

Customer Id 155979388 Customer Id 155979388

KAMALD2H
 
Feb 13, 2019

NOT ABLE TO RECHARGE, VIDEOCON WEBSITE IS USELESS

RIDICULOUS WEBSITE, Everytime i login - select channels- and when i reach payment it says "something went wrong" trying for past 20 days.
The customer care is utter useless , no idea about anything. when i stress on my question for answer they simply put on hold and dont pick up[ at all
d2h Team
 
Feb 13, 2019

No Chanells are activated after recharging

Dear Parmeshwar,

As per our discussion over the call on RTN (9767011874), your issue related to channels not working is already resolved.

Regards,
Team d2h
Sapn
 
Feb 13, 2019

D2h plan not working

Since new TRAI, I am trying to select mere Wala plan like multiple times on website as well d2h infinity app.. but post selecting channels it gives me comparative price or combo and submit that's it... None of the channels selected are seen. I have to repeat this process of selecting channels to no vain...
Customer care suggests me to go to dealer where dealer says they can't help
Then customer care says go to cyber cafe... What the hell will cyber cafe do if the portal or app designed is itself bad.. full of technical issues... U select channel to not have option to submit or showcasing what was selected... This issue is happening since past 3 days...

Looks like D2H is not willing to give customer service or they don't want ppl to use theirs.
The only last option would be change the service provider
Avadhut M More
 
Feb 13, 2019

Ridicules service by Videocon D2H

WHAT THE HELL
Called customer care almost more than 45 times, customer care is not at all helpful.
I am trying to login to D2H it asked me to

I enter the register mob number --> click on OTP --> Got the OTP on mobile --> Entered in the box --> Clicked on Login --> Nothing happens.

Clicked on Forgot password nothing happening... VIDEOCON D2H IS GIVING HELL SERVICE TO CUSTOMERS

Customer care is not at all helpful, I am tried calling them and they said, I have taken down your request, every time I call cust care they just take down my request, then nothing happens.

WHY ARE YOU FOOLING CUSTOMERS IF YOU CANT HELP

Your technical team is not enough efficient to fix the issue, this is ridicules.

MANY OF YOUR CUSTOMERS ARE MOVING TO DIFFERENT PROVIDERS, MIND IT

Let me know if you can fix asap, else ill switch to another provider, also make sure other would switch too.
Cstomer ID: 116823272
Venkatttakal00
 
Feb 12, 2019

Always bussy.

No customer service at alll, bloody ridiculous service from d2h.
Aashita parmar
 
Feb 12, 2019

Activate mera wala plan and registered new moblie number

Registered new number in d2h and create new pack
maheshringe
 
Feb 12, 2019

customer care number not connected

last 15 videocon d2h customer care number not connected and on 10/02/19 my account bal is Rs- 265 but on tv showing dont have bal pls recharge and i am trying to call customer care but all number is auto disconnected
and becaues this poor services i cant watch india and newzland match
pls take proper action again this complaint and solve my problem
Shankar Dutta
 
Feb 12, 2019

504 error time out

my customer id is 135153119.For several days I am trying to log into my account but I am being informed of the error. For how long this will continue and who will set this right so that I am able to select my channels as per TRAI rules?
SHANKAR DUTTA
RTN-- 9163148497
d2h Team
 
Feb 12, 2019

Login issue

Dear Customer (gomes7),

We tried to call you on RTN (Registered Telephone Number) 7978241272 but no one responding our call.

Regards,
Team d2h
d2h Team
 
Feb 12, 2019

channels are not active even after 3 days of Recharge

Dear Arpan,

As per Our discussion over the call, your issue has already resolved regarding the channels.

Regards,
Team d2h

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    online fraud - Online shopping
    I have try to purchased one product by online to forren...
    Nagar nigam ujjain - Soshan karne babat
    Municipal corporation of ujjain snatch our fundamental...
    Turner - Cartoon nnetwork
    Ben10 ko tv par chaloo kar dijiye please ben10 ultimate...
    mrdt - Refund
    This was a company who put me in lots of problems and they...
    nadiad nagar palika - Illegal construction
    Illegal Construction started at shardamandir school. Old...
    Stashfin - Loan disbursement and wrong bank account
    Stashfin executive had collected all of my documents,...
    UP BEd - Fees deducted but seat is not cinfirmed
    I have deposited the fees through online mode for the...
    Kangaroo Kids chandivali powai - Retain of original documents
    Kangaroo kids chandivali hired me and took my original...
    reliance jio [email protected] - Recharge not done Rs. 498/-
    Dear Sir maine 14.06.2019 ko 9:29 pm par my jio aap se...
    kangaroo kids school - Retain original documents
    Kangaroo kids chandivali Powai has taken my original...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username