Log inRegister
Submit Complaint

Videocon D2H

India,
Orissa

Consumer complaints and reviews about Videocon D2H

d2h Team
 
Jul 15, 2019

Re: Cust ID - 50974367 ; REPEATEDLY BE-FOOLING CUSTOMERS ; PATHETIC SERVICE

Dear Barun,

We would like to inform you that we have tried to call you multiple times on your RTN- 9619320080 / 7498443439, but you were disconnecting the calls. Moreover, as we have checked your issue has already been resolved. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jul 13, 2019

Very Worst service by Videocon d2h

Dear Customer (Mitrabhanu),

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at [email protected] so that our team can look into your concern.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jul 11, 2019

No Signal Error

Dear Yogesh,

We would like to inform you that as per our field team visit at your premises, the case was pending due to MDU switch and same will be available by tomorrow and will be replaced at your premises accordingly. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jul 6, 2019

d2h is not working

Dear Rashmita,

We regret the inconvenience caused due to delay however, new field request has been generated and the visit will be arranged by the end of today on a priority basis. Kindly let us know if you need any further assistance.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jul 4, 2019

SIGNAL NOT AVAILABLE

Dear Madhusudan,

We understand that your complaint is resolved now. Kindly let us know if you need any further assistance.
 
Thanks & regards
d2h Team
 
Jul 4, 2019

Cheating by forcibly providing paid channels that are not opted

Dear Satya,

We would like to inform you that apart from free to air channels included in Basic service tier, you are having below bouquets and channels activated in your account with monthly rental of Rs 166.80/- and in case you are seeking for any further changes in your channel list we request you to activate the channels through our website. Kindly let us know if you need any further assistance.

ZEE Hindustan

Zee etc Bollywood

EPIC TV

Discovery BASIC INFOTAINMENT PACK

Zee Anmol Cinema

ZEE NEWS

ZEE BUSINESS

Zee Odisha

NICK JR TEEN NICK

CNN News 18

Thanks & regards
Mitrabhanu
 
Jul 4, 2019

Very Worst service by Videocon d2h

Very worst service by Videocon d2h.

I had lodge a complaint /service request on 29th and still no one has visited or attend my complaint after several mail communication and phone call. Very worst service I ever seen.

I urge everyone not to use Videocon d2h service ever.....
sushant sahoo
 
Jun 27, 2019

Signal Error

I had repeatedly complained through videocon Customer care service from 19.05.19 till date i.e 27.06.19. But there is no response . Always says that our engineer will visit very soon. There is a continuous false commitment at there end.
d2h Team
 
Jun 26, 2019

Delay in technician visit

Dear Swayam,

We would like to inform you that your issue has been resolved after engineer visit. Kindly let us know if you need any further assistance.
 
Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 26, 2019

Not listening complaint and not solving d2h problem

Dear Sandhyalati,

We understand that your complaint is resolved now. Kindly let us know if you need any further assistance.
 
Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 26, 2019

No Signal Error

Dear Yogesh,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 26, 2019

Cheating by forcibly providing paid channels that are not opted

Dear Satya,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 26, 2019

d2h is not working

Dear Rashmita,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 26, 2019

Re: Cust ID - 50974367 ; REPEATEDLY BE-FOOLING CUSTOMERS ; PATHETIC SERVICE

Dear Barun,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 26, 2019

SIGNAL NOT AVAILABLE

Dear Madhusudan,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
Yogesh R R
 
Jun 25, 2019

No Signal Error

I had complained through Videocon D2H Customer care service from 23.05.19 till date i.e 25.06.19. But there is no response either on phone or by Email.
Complain No : 728007648
Customer Id: 174659333.

Regards
YRR
###
Satya Ranjan Mahapatra
 
Jun 24, 2019

Cheating by forcibly providing paid channels that are not opted

Videocon D2H compalint

I had already selected my list of channels in the Mera Wala Plan before 31.03.2019. As per TRAI guideline, only those selected channels are to be provided to me and we will be paying for my selected package. But, still the selected channels are not being displayed. Rather, my initial package is being continued. For example, Zee Cinema (which cost Rs.15/-) is being provided.

My initial package was Rs.300/- per month. But, after selection in the "Mera Wala Plan" the total cost was Rs. 189.6/- (Base cost - Rs. 130+ Channel cost for paid channels - Rs. 30.65 => Total channel cost = Rs 160.65 + GST= Rs. 28.92). Since I have opted plan of my choice, kindly ensure that my selected channels are provided to me and I am billed for channels for my choice (i.e, Rs. 189.6/- per month). It will be unfair to provide high rate channel from your side and add them to the bill.

Beside the 26 mandatory channels, I had opted for the following channels in the "Mera Wala Plan"
Hindi Movies Price
in Rs.
BOX CINEMA
B4U MOVIES
CINEMA TV
ENTER 10
MAHA MOVIES
SKYSTAR MOVIES
WOW CINEMA
ZEE ANMOL CINEMA 0.1
MAX 2 1
MOVIES OK 1
STAR UTSAV MOVIES 1
Zee Action 1
.
Odia Price
in Rs.
KALINGA TV
KANAK NEWS
MBC TV
PARAS GOLD
OTV
PRAMEYA NEWS 7
PRARTHANA 2
ZEE ODISHA 0.1
News 18 Odia 0.25
.
News Price
Hindi in Rs.
ZEE BUSINESS 0.1
DD RAJYASABHA
DD NEWS
INDIA NEWS
INDIA TV
LOKSABHA
NEWS NATION
SUDARSHAN NEWS
TOTAL TV
ZEE HINDUSTAN 0.1
ZEE NEWS 0.1
REPUBLIC BHARAT
.
Music Price
in Rs.
9X JALWA
9X M
B4U MUSIC
ZEE ETC BOLLYWOOD 0.1
Zing 0.1

.
Sports Price
in Rs.
DD SPORTS

.
English Price
News in Rs.
CNN NEWS 18 0.5
INDIA AHEAD
REPUBLIC TV
AL JAZEERA
Zee business 0.1
.
Information Price
in Rs.
EPIC TV 2
DISCOVERY SCIENCE 1
DD KISAN

.
Kids Price
in Rs.
NICK JR TEEN NICK
.
others Price
in Rs.
Paras Gold
&TV 12
Zee Anmol 0.1
.
Bouquet channel
Bouquet channel Price
in Rs.
Discovery Channel 8
Animal Planet
TLC
Discovery Kids Channel
Dsport
Discovery Jeet
Discovery Science
Discovery Turbo

Kindly provide the channel of my choice and bill me for the channel of my choice only.
This is for your kind information and necessary action at your end.
With regards,
Satya Ranjan Mahapatra
Customer ID : 224892834
Customer Name : MR. Satya Ranjan Mahapatra
Mobile : 9437009822

Cheating by forcibly providing paid channels that are not opted Cheating by forcibly providing paid channels that are not opted

rashmitadas
 
Jun 24, 2019

d2h is not working

Cosumer name: Rashmita Das,
Consumer ID:94597310
Compliant No: 727257918. date of logged 15th June 2019
I am not able to View any channel, customer care people informed me that , service engg. will address my problem in 24 hr. It has been 10 day, everyday I am hearing Same story from the customer care people. No Service engg came till date

Kindly help.
[email protected]
 
Jun 23, 2019

Re: Cust ID - 50974367 ; REPEATEDLY BE-FOOLING CUSTOMERS ; PATHETIC SERVICE

Dear Sirs,
Another 1 day passed and status remains unchanged, already 7 days passed and problem continues.
Yesterday after my email with copy to TRAI someone called me up from D2h and once again told me that issue will be resolved
in next 24hrs but day passed and it once again proved to be false promise.
This way D2h is everyday continuously making false promises and fooling me. It may be noted that My last complaint in May 2019
was attended after 17 days after vigorous followups.
My humble request to competent authority in TRAI to take immediate penal action against D2h for this kind of mischievous service
and harassment to customers. I feel it is appropriate case for penal action against D2h.
Regards,
Barun Dutta
suvankardash
 
Jun 23, 2019

SIGNAL NOT AVAILABLE

I lodged a complaint against the unavailability of signals for few channels(star sports 2, star sports 1 hindi, star sports 3 ,sony ten 1,ten 2, ten 3, sony six, sony espn, sony mix ) in my bouquet on 17/06/2019. I watched these channels seamlessly till 16th of june 2019 on the ind vs pak match. But on 17th the channels were not being shown ,although other entertainment and movies channles are being shown. i have been caliing to the customer care daily from 17th june till today and I get the same response that the engineer visit will happen soon. but still there is not a single progression or positive sign in this ! They automatically closed my complaint without resolving it ,which i got to know today . So I complained again today(COMPLAINT NO.- 729105208) and the agent said She has opened another complaint with a new number. This is ridiculous and frustrating ! It has been a week and there is not a single response from the engineer who needs to come and look out on my dish antenna which has some problem. there is an uncertainty if anyone would come to repair or not ! I REQUEST HERE TO PLEASE ESCALATE THE ISSUE AND RESOLVE IT WITHIN 24 HOURS , AS MY MONEY WHICH I HAVE PAID TO WATCH THE CHANNELS IS BEING WASTED ..


CUSTOMER NAME - MADHUSUDAN DASH
CUSTOMER ID.- 162076615
RTN - 8249406228
d2h Team
 
Jun 18, 2019

Delay in technician visit

Dear Swayam,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
d2h Team
 
Jun 18, 2019

Not listening complaint and not solving d2h problem

Dear Sandhyalati,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

Thanks & regards
Sandhyalatibehera
 
Jun 6, 2019

Not listening complaint and not solving d2h problem

I am Sandhyalati Behera is a customer of Videocon D2H having Customer Id -166625124. Since One Month my Videocon signal is not coming and I am unable to watch TV. I gave complaint On 15th May 2019 regarding this problem to the Videocon Customer care. They are not solving this problem and now they are not listing to me. After 15th may I gave Complaint 5 times still they are not listing.
Swayam Sahoo
 
Jun 5, 2019

Delay in technician visit

Worst service of videocon.....

Repeatedly I was calling from 18th may 2019, and had given a plenty of complaints regarding the breakdown of service due to fani cyclone, I just got only one tag line from the customer service agents-- "It will soon be repaired, give us little time, just give us 96 hrs." I even had a talk with the manager and she told me the same, "I will escalate the matter personally and in priority basis the work will be done".
After four days of priority, I called and a parrot gentleman told, " really sorry for that sir, just give us 96 hrs." When I shout he told, today within 7pm u got a call from our technician and the job will be done, it's already 4:30 pm just waiting for call as usual......
Fake promises, fake people, the seniors even have no powers.......
I just want to know is this a right way to deal with ur customer by repeatedly asking to wait 96hrs....god knows is the clock is working there or not....

# Videocon d2h, dukhon ki chatri......

Delay in technician visit Delay in technician visit

d2h Team
 
May 31, 2019

No signal, no repair after giving repeated complaints

Dear Smruti,

We would like to inform you that we have tried to call you on your RTN but got no response. If you are still facing the issue please send mail on [email protected]

Thanks & regards

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    TCS PF TRANSFER - Unsettled Provident fund
    Hello Team, I sent my PF withdraw forms to TCS trust on...
    DST-INSPIRE - login problems
    Sir i forgot my password and cannot reset it
    Home Load - Interest and EMI
    Hi, I have taken Home Loan A/c. 00000038317022094, Loan...
    Hathway - Worst CC Team executive aaproach
    I'm writing this mail to bring your notice,i'm...
    PAYTM3024646 - Consumer complaints and reviews about PAYTM3024646
    I had got a call from HDFC Customer care stating that they...
    office of the commiosner - echallen
    on 5th of july while going near to my place for filling...
    ICICI - improper deduction Rs. 600/- against Fastage toll charges
    I have using Fastag ICICI services for payment of Toll...
    IRCTC - MISUSE OF ATM CARD
    I am Mrs. Chamala Sachin Dhepe from Solapur (Maharashtra)...
    Vijay Tv - We want RADHAKRISHNAN
    Ne other serial telecast panu panama po.. Ana engaluku...
    Sis - Misbehave of security
    In Safdarjung hospital super speciality block the security...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username