Log inRegister
Submit Complaint

whaaky

India,
Karnataka

Consumer complaints and reviews about whaaky

Hemanth Patel
 
Dec 6, 2018

Fake power banks

Mi power banks are fully fake
I want to return it
I want my money back
Rahul69
 
Aug 25, 2018

Replaced orignal parts with duplicate

I had order nokia 8110 4g mobile.i have recieved totally duplicate product.where the battery is very old and used once.and when i called them to replace my product they dennied.but in policy it was mentioned that i can replace with in 72 hours.they are not responding to my calls.

Replaced orignal parts with duplicate

Vivek settu
 
Mar 28, 2017

quality low

wrong materiel given to me.that's very bad quality
Vivek settu
 
Mar 28, 2017

Low quality

Products didn't match. Quality very low
kiran D
 
Aug 1, 2016

Refund or replace items (order no is S801550497)

Please give the response on my email id , as well as my contact number
Thanks

---------- Forwarded message ----------
From: Ki Ran <[email protected]>
Date: Wed, Jul 13, 2016 at 4:45 PM
Subject: Re: Whaaky: Replacement - Self shipment Received - Reshipment pending
To: whaaky <[email protected]>
Dear Sir/Madam,

Greeting of the day.

As discussed, u told that on the base of complaint, we would be dispatching the replacement to you within 4 business days. Once dispatched, i will receive a mail with the consignment number and courier name. but till now i didn't get any message or mail from your side. I am fed-up of the company & products. So, I am filing the compliant against to the company on basis of cheating the customer. compliant photo copy will be share.

Order No: S801550497, Product: 2 Solar Lantern for your reference.

If you require any further information kindly revert.
Thanks & Regards,
Kiran.D
Cell: +91 9886789009/8123088251

---------- Forwarded message ----------
From: Ki Ran <[email protected]>
Date: Thu, Jun 30, 2016 at 10:19 AM
Subject: Re: Refund or replace items (order no is S801550497)
To: Whaakysupport <[email protected]>


Dear Sir/Madam,
Greeting of the day,
As discussed early through mail conversion, Please find enclose of packing& delivery challan images for your reference.
Once u receive the defective product kindly revert back.
Please refund the amount or replace the items within 1 to 2 working days. Please resolve the problem as soon as possible.
Kindly confirm if the information provided is sufficient.
Thanks & Regards,
Kiran.D
Cell: +91 9886789009/8123088251

On Fri, Jun 24, 2016 at 8:46 AM, whaaky <[email protected]> wrote:
BIG Deals, SMALL Prices



Dear Kiran D,

Order No: S801550497
Product: Bright Solar Lantern with 7W 5 Led Bulbs

We verified your complaint post receiving images from you. We apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that your complaint qualifies for a replacement. As per our replacement policy, kindly send the defective product to the below address. Once we receive the defective product from you, we will go ahead to do the replacement.

Whaaky
The Returns Section,
No 1-8-319/2,
Patigadda Road,
Begumpet,
Hyderabad - 500016

Note :
1) The defective product should be dispatched within 4 business days for replacement of the same.
2) Kindly do not forget to mention the order number

Our phone lines might be busy as we are attending to other customers in-case your running short on time we request you to drop an email at [email protected], we are sure to respond within 24hrs.


Thanks & Regards
Your friends from Whaaky

---------- Forwarded message ----------
From: Ki Ran <[email protected]>
Date: Fri, Jun 24, 2016 at 1:00 PM
Subject: Re: Whaaky.com has replied to your recent review.
To: "TrustedCompany.com" <[email protected]>
Dear sir,

Greeting of the day,

I heard many of friends reviews, that if we return back the products, they will not respond and courier charge will be extra from our side. they not refund the courier & products.so please send your execute member to take back the products.

Thanks & Regards,
Kiran.D
Cell: +91 9886789009/8123088251


On Mon, Jun 20, 2016 at 2:30 PM, Ki Ran <[email protected]> wrote:
Dear Sir/Madam,
I am Kiran. I called the customer care n number times but they’re not responding to us. I have order from your site, Super bright led solar lanterns with 7W 5Nos. LED bulbs (Product Ref. No: S8015504972559) on 07-06-2016 and my order no is S801550497.
Items Status Listed Below:
I.) 7W LED bulbs out of 5Nos. 3Nos. are working fine. But another 2Nos defect piece. It’s not working, Inside the bulbs internal parts are shaking & outer body is Slight damage. Packing is not at all good

II.) Super bright led solar lanterns is a defect piece. It’s not working & outer body is damage, Handle & some links had been broken, Packing is not at all good. So please refund the amount or replace the items within 1 to 2 working days. Please resolve the problem as soon as possible.

"How to send the Items returns back..."
Thanks & Regards,
Kiran.D
Cell: +91 9886789009/8123088251

---------- Forwarded message ----------
From: whaaky <[email protected]>
Date: Sat, Jun 18, 2016 at 1:35 PM
Subject: Whaaky: Replacement - Awaiting Images
To: Kiran D <[email protected]>

BIG Deals, SMALL Prices



Dear Kiran D,

Order No: S801550497
Product: 2 Solar Lantern

We would be definitely happy to assist you. Can you kindly provide us with the image of the damaged product / defective product so that our quality check team can ascertain the defect? Kindly provide the image along with the packaging cover of Whaaky.

Our phone lines might be busy as we are attending to other customers in-case your running short on time we request you to drop an email at [email protected], we are sure to respond within 24hrs.


Thanks & Regards
Your friends from Whaaky


On Sat, Jun 18, 2016 at 1:21 PM, Whaakysupport <[email protected]> wrote:
Dear Kiran D,
This is to inform you that your order S801550497 has been dispatched on 2016-06-16 through ECOM courier. The consignment number is: 127669110. You may track the same in the concerned courier website with the consignment number given and know the status of the same.
Our phone lines might be busy as we are attending to other customer’s in-case you’re running short on time we request you to drop an email at [email protected] , we are sure to respond within 24-48 hrs.
Regards
Your friends from Whaaky

On Fri, Jun 17, 2016 at 3:21 PM, Ki Ran <[email protected]> wrote:
Dear Sir/Madam,
I am Kiran. I called the customer care n number times but they’re not responding to us. This is first time I order in whaaky site. I have order from your site below listed:
1. 2 super bright led solar lanterns (Product Ref. No: S8015504972585)
2 super bright led solar lanterns on 07-06-2016 and my order no is S801550497. One super bright led solar lanterns working fine. But another one is defect piece. It’s not working & outer body is damage. So please refund the amount or replace the items within 1 to 2 working days. Please resolve the problem as soon as possible.

2. Super bright led solar lanterns with 7W 5Nos. LED bulbs (Product Ref. No: S8015504972559)
Super bright led solar lanterns with 7W 5Nos. LED bulbs on 07-06-2016 and my order no is S801550497. Till now it’s not dispatch, I don’t what the status, So please refund the amount within 1 to 2 working days. Please resolve the problem as soon as possible.

Thanks & Regards,
Kiran.D
Cell: +91 9886789009/8123088251

Refund or replace items (order no is S801550497) Refund or replace items (order no is S801550497) Refund or replace items (order no is S801550497) Refund or replace items (order no is S801550497)

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    ARMY ORDNANCE CORPS - Online 64 KB ECHS card verification not received by record...
    Dear Sir, I have applied for ECHS online 64 KB Smart...
    IGNOU - Regarding non receipt/ display of result of MEG-5...
    I have appeared in the MEG examinations paper MEG-4,...
    RTO OFFICE NOIDA - WRONG FARE CHARGED BY PVT BUS
    Sir,I boarded from GIP to Advant. The bus conductor was...
    IndiaBulls - List of docs not provided.
    Dear Mr.Mourya, We understand that our team got in...
    IGNOU - Synopsis Approval Status
    Dear Team, I posted the synopsis of MS-100 dated on...
    DLF maintenance & services pvt.ltd. - Street Light
    DLF Maintenance Arjun Marg DLF - 1 Sub: Lack of...
    UPSC NDA - NDA Part-2nd not complet
    sir , I have successfuly completed my upsc NDA part-1...
    kapu corporation loans - kapu loan
    HI SIR, I have applied for kapu corporation loan...
    State Bank of India - Unauthorised disbursement
    We have noticed that INR 40000/ disbursed from account...
    Halcyon kart - Jeans combo 102
    I ordered jeans combo 103 of size 34 . But the delivered...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username