Log inRegister
Submit Complaint

Www.mybalaji.in

India,
Maharashtra

Consumer complaints and reviews about Www.mybalaji.in

Venkat pathlavath
 
Jan 14, 2019

VIP passes tickets

What happened why not send me any information iam allreddy give a Complent
Rahul2511
 
Dec 29, 2018

I didn't get tickets

My no is 7992248300, I booked 3 tickets but I had not got any confirmation messege from site i want refund my 1200 , my transaction id is - 223671604
Prasannakumar1212
 
Dec 16, 2018

My amount not refunded

Plz refund my amount back
mjois
 
Dec 11, 2018

VIP darshan

Booked for quick darshan through mybalaji.com in tirumala darshan booking online today 11/12/2018 paying 400 through PayUMoney. But no call rec'd.nor ticket. I never knew that this is a fraud site. Phone no.is given but not picking. Number also does not exist I think. Who will help us in this. More than this these people should be caught.
prasadk14
 
Oct 17, 2018

balajii.in is also the same thing

I booked 4 tickets from balajii.in. Got a mail saying that it will be confirmed 2 days. Customer care number doesn't respond.

This website shows up in top results of Google when searched for tirumala darshan tickets.

Actual tickets are getting over in https://ttdsevaonline.com/. Not sure what to do with these kind of guys.

Their website link: http://www.balajii.in/ttd_calendar.php
Phone #: 98844 47675

I've raised a compliant through PayUMoney.com which is the payment gateway used by them to make the payment.

Please help.
prasadk14
 
Oct 16, 2018

balajii.in is also the same thing

I booked 4 tickets today on balajii.in.. This was the one of the top results when I searched for darshan tickets. I didn't realise this would be fraud.

No confirmation nothing..


what do for this?

- Prasad K
Debasish Tripathy
 
Oct 16, 2018

TICKET NOT RECEIVED

Dear Sir,
I have booked my ticket having order id - 20180702120704 from 02-07-2018 7 piligrims but till time i have not received any conformation of ticket. the date of Darasan is 21-10-2018 (10AM slot)

please confirm. My phone no is 9437190045.
kraj1988
 
Oct 5, 2018

tickets not receive

I had booked 9 tickets for darshan date on 07/11/2018 and payment made online on 03/10/2018 but still now i did not receive any cal or ticket confirmation for the same.when i caled to that number no response.kindly send the ticket confirmation.
My payment reference mumber is TD1LNZ7Q
nmishra2k2
 
Sep 26, 2018

Fraud

We had booked the ticket from online system my balaji.in and also made payment but still call not received ticket

Kindly stop this website its not only defaming the Tirupati but also India.
sumitahuja
 
Sep 26, 2018

Ticket not recived

Dear sir

I booked my darshan ticket of 24/11/18 but ticket is not found my payment I'd is 210969933 of payu money .. please send me the tickets as soon as possible
Umesh Mohanty
 
Sep 25, 2018

Ticket not received

Dear My Balaji Team,

I have booked 10 VIP DARSAHN TICKET on yesterday night. I got the payment status" Payment is Successful" with booking ID too.
Then the message came that" Our Support team will call in 2 working hours. But nobody called me, even if no tickets.

Kindly issue the ticket.
Payment Paid:Rs4,000.00
Date -24th Nov/2018
Merchant Order No:RPBAIPML
My Cell: +91-9938080060
Prafull bhoir
 
Aug 28, 2018

My refund not given

My ticket bookings date 17/7/2018 but tickets you not given so my money 6000 refund in account my accounts no sent in your WhatsApp no 97897954492 your member not receiving my any call give me refund my mobile no
8425918166
choudhary.sweta23@gmail.com
 
Jul 24, 2018

Fraud site,Pls dnt book tickets from this site

Hi All,

Mybalaji.in is a fake site run by some fraudster name Suresh. Please don't book any tickets from this site. These ### have cheated me ,my parents has come for darshan all the way from Delhi and i booked tickets from this site .I got the darshan and payment confirmation Msg from IDTICKET but when i went to tirupati for darshan these #### did not picked my call and I had to return back with my family without darshan. I got msg that my amount will be refunded but till date i haven't received any.
Request you all to be aware of these cheaters. I will be filing police complain soon if i don't receive my refund.
sasikumar05ind
 
Jul 14, 2018

Tickets not received

Hi,

I had booked 8 tickets for darshan date on 05/08/2018 and payment made online on 09/07/2018 but still now i did not receive any cal or ticket confirmation for the same.when i caled to that number no response.kindly send the ticket confirmation.
My payment reference mumber is WHMY81WR

regards
Sasi
Sujith MS
 
Apr 27, 2018

fraud once, don't belive in them.

They are fraud, dont belive in them. i have booked tickets in their site, then i got confirmation and even 3600 has been dibited. but after sometime when i called they say me that no tickets available on that day. so i asked to refund. its more than 10 days now. i didnt get any refund so far. they are not even picking up the calls.owner name is suresh kumar, egmore(8489993053,9789795492). iam not the one, somany have suffered, so i ask TTD to take necessary action on these culpirts who are making money by saying gods name.
SURESH BANE
 
Apr 24, 2018

NOT RECEIVED CONFIRMATION OF TICKET

I HAVE PAID RS.3200/-FOR VIP DARSHAN ON 5TH JUNE 2018 ,6PM TIME,BUT CONFIRMATION OF 8 TICKET NOT RECEIVED,OR NOT RECEIVED ANY MESSAGE PAYMENT DETAILS-MERCHANT TRANS. ID-BSRTSDL6 PAYMENT ID-188040978,TRANSACTION ADDED ON 23.04.2018 ,21.10PM ,SOURCE REF. ID-6937014365, SOURCE- PAYU, PAYMENT MODE-CC,AMT.3200/-PLEASE ISSU ME CONFIRMATION OF DARSHAN TICKET AND FURTHER PROCESS.
Sujeet9967
 
Apr 23, 2018

Ticket no not received

Dear sir,

We had book the ticket from your online system my balaji.in and also made payment but still call not received from your end for ticket no.and accommodation.

Payment id no.DJKLUCDG.

Thanks

Sujeet.
Madhurisidhpura
 
Feb 25, 2018

Cancellation of order

Dear Sir,
i went to Tirupati with my family on last month. I planned to visit the temple on 6th february 2018 but i had no tickets for darshan. So, i booked 2 tickets online from www.mybalaji.in for Darshan on 6th Feb 2018. i got the status as "Payment is Successful" with payment id and booking confirmed too. Our support team will call in 2 working hours and a sms was sent from DM-TICKET "Your booking Ticket is confirmed. Kindly send your All Person ID card images to This Whatsapp Number : 9789795492

Regards,
Ms Suresh Kumar,
Support Team,
TTD Ticket Service
8489993053
9789795492"

I sent all the IDs of my members to the whatsapp number.
After few days I got the message that there are no slots available on that day. I have asked for refund n trying to call on above two numbers. However not getting the refund..only once someone answered the call and said the refund will be processed but nothing happened so far. The ticket was shown as available on the site, thats why i proceeded with the booking. Seems they are cheating the pilgrims. I would like the TTD to take strict action against the person with the above mentioned numbers.
I want the refund of rs 800 rs which was debited from my card account. Am worried they should have also missed the I'd proofs.
One of my friend who booked 7 tickets faced same problem this week.
Pls cancel this website n ask them to refund my amt
Regards
Madhuri Sidhpura
Cibtact: 8879770432

Complaint Registration Form

    Information of the Company you are complaining about
    Subject of Complaint
    City (optional)
    Complaint Details
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Complaints

    Now sports journalism on a digital platform - Digital Platfrom
    Sports have always been very close to Indian hearts. True...
    tata docomo - Network issue
    My network is completely down I need to change the service...
    anganwadi - Hostile behavior
    I am complaining about aya/ helper of anganawadi , bondel...
    APPSC - OTPR ID
    please provide my otpr id for the gmail...
    Indian Speed Post - Not tracking my consignment
    My Consignment No. JA027308577IN, when i track on indian...
    sony six - Improper Broadcasting
    Live telecasting of Venus Williams vs cornet match in...
    LIC customer portal - service availability
    hi Team, The LIC Customer portal :...
    Work - Account open
    Account khulne diye the abhi take nahi kula hai Asrganj...
    Forest Department - CUTTING OF TREE
    SIR, WITH REFEREANCE TO THE ABOVE SUBJECT REQUEST YOU...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:
    or connect with Facebook

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username