Log inRegister
Submit Complaint

Khan Welding - Unauthorised Welding shop

sach0001 Oct 22, 2018
A shop of welding work and other related process named “KHAN WELDING” is running in the residential area without obtaining any sanction/permission for the said activity from the competent authority at F-19 / 36, Sector- 15, Rohini, New Delhi -110089 , which is causing of below mentioned...

RELIANCE NIPPON LIFE INSURANCE CO. LTD. - RE: Mis-selling Policy No. 53120827

R_Life Oct 22, 2018
Dear Mr. Rawat, as discussed with you in detail, we regret that we are unable to process your request. We have sent across an email response addressing your grievance. Please write to us at rnlife.headcustomercare@relianceada.com for any clarification regarding the same.

Regards,

Easemytrip - Refunds

Sneh Mohta Oct 22, 2018
No Refunds...

Thomas Cook India ltd - Appropriate refund not given

Kashitiz Oct 22, 2018
I had booked Europe for all your with the company and paid Rs100000 to them as advance. But due to medical emergency to my wife I had to cancel the tour and provide all medical documents to them which had been asked from me by them. But till now I have received only Rs72030 . When I asked...

Pan card - MY PAN CARD Two manth se uti office me panding hai please use clear Kare koi meri bat nhi sun RHA complaint number par bat karne par

Hansram machaya Oct 22, 2018
Mujhe pan card ki argent jarurt hai please mere pan card ko uti se panding clear kara kar muje send krao...

Dwarka sector 15 Bharat Vihar - Beware to dogs pleas stay away

Phoolbwbu Oct 22, 2018
To the sir
Please stay away to Street dogs
Aaj kal roj yaha kutto ke katne ki wajah se log pareshan h
Aaj bhi ek kutiya ne ek chhoti bachhi ka kat liya please jaldi se jaldi in awara kutto ko yaha se bhagaya jaye..
I am karan Dwarka sector 15 barat Vihar A block...

Airtel - Airtel Network and service Issue

Pushpinder Singh Oct 22, 2018
For over a month chasing for network issue or convert to prepaid but they are not doing either of the things. I am having knee injury not able to visit the store for prepaid conversion and they are not not cooperating in that as well...

TEZ APP - Money not credited

Anujgautam747478393 Oct 22, 2018
amount is not credited to her bank account
Still payment is processing
HI,
I did payment my electricity bill through tez application via bharat bill 2 months ago and amount of 940 rupees deducted from bank account. ut now I found that my last electicity bill is still due...

Captcha Mega Bass Headphone with mic for all Smartphones - Payment, Cashback Ans refunds

Neha001 Oct 22, 2018
My order I'd is 6096683269
I bought headphone from paytm mall and I recive wrong product so, I return that to paytm mall.
But they do not give my refund yet and they do not answer my call also do not reply of my messages.
I told them many times but I do not receive...

bhim app - Money Debited but not credited to a/c

Vishalkumar73738923 Oct 22, 2018
The amount was debited from my account ,but not credited to the beneficiary account till now. I called bhim app customer care to complaint about the Transaction. and their customer support number is 09956557460. Toll free not working they promised me to refund within 4 hrs.

Thnk...

Indiaideas@icici - MOBILE RECHARGE UNSUCCESSFUL

JEYASARAS Oct 22, 2018
UPI TRANSACTION ID : ############
DATE :21.10.2018
TIME:20.00.12
TYPE; COLLECT- PAY - REQUEST.
AMOUNT; 149
THE ABOVE TRANSACTION HAS FAILED. RECHARGE WAS NOT DONE TO THE MOBILE. I REQUEST FOR REFUND.
UNABLE TO RAISE COMPLAINT THROUGH BHIM app....

SBIPSG - NEFT Andhra Pradesh

Chowdary9951 Oct 22, 2018
NEFT Andhra Pradesh
Phone 9951856904 Your A/C XX706 is credited with Rs.600 sent by Andhra Pradesh Treasury ePayments thru NEFT UTR RBI2881834621631. Bal. is Rs.1437...

one assist - 1399 mfee deducted second time again

happytoassist Oct 22, 2018
Dear Customer,

Greetings from OneAssist!

We regret the inconvenience caused. Your membership cancellation is processed vide service request number 3655013. Your amount 1399/- will be credited in bank account within 5 to 7 working days.

Regards,

EPFO Grieveance Portal - EPFO grieveance portal not working

Shikha vadhera Oct 22, 2018
Team,

I don't have words to describe this pathetic tool. We are moving in digital world and our brilliant IT professionals are not able to run this EPFO grievance tool properly. I don't know when it will start working properly.

Twice I raised my complaint...

Mumbai Auto Rickshaw - Faulty Auto Meter- Night mode active at 4.30 in the evening

lesseps Oct 22, 2018
On 21 Oct 2018, boarded an Auto MH 02 TA 9761 at 4.30 pm ( Evening) just outside Oberio International School on JVLR. Just as the Auto moved a few meters I noticed that the meter was on night mode and showed a starting fare of Rs 23/-. The driver tried number of times to restart the meter but...

HILTON INTERNATIONAL HOTEL LONDON - I have a received a job Opportunity mail

halil_md@hotmail.com Oct 22, 2018
Dear sir,

I would like to inform you that i have have got job offer from dd36796@gmail.com in hilton hotel london. I just want to know whether it is a fake job offer or not.

Regards,
Halilullah
Email :- halil_md@hotmail.com
Mobn :- +971 525...

Atria biosciences - Offered me online classes

Nidhi krishna Oct 22, 2018
Such a beautiful experience to experience the online skype classes with Atriabiosciences. VERY VERY VERY GOOD INSTITUTE AND IAM DESCRIBING WITH ALL MY HEART ,AND IAM FULL OF PRAISES FOR THIS INSTITUTE.

I GOT THE OFFER FROM A MNC IN Delhi , in Sas domain and it is...

IRCTC - Refund not credited

Dileep2406 Oct 22, 2018
Sir,
I have cancelled a train ticket-PNR-2731178899 on September 10th 2018 and refund is not yet credited.Every time I call the customer care,they are asking me to send mails to care@irctc.co.in and I am doing that.But,I am not getting any response to any of the sent mails.So, I request...

Professional Courier - Malliga

Basavanna malliga Oct 22, 2018
I never receive courier last 1 week it's very poor service all over India mainly in Jodhpur they receive courier last 1 week then no respond never pick up the call they just reply next week ill get...

customer.relations@goindigo.in - refund of ticket fare

customer.relations@goindigo.in Oct 22, 2018
Hi,

We totally understand the discomfort you must have felt. We request you to share the booking reference/ PNR number so we may look into it.

Regards,
IndiGo Team...

orkid petals school - fee is so high approx 5000 per month play school

subodh123 Oct 22, 2018
Respected Sir ,
with due respect I would lick to say that I SUBODH KUMAR Father of Luv krishna Kumar Singh Jagdamba path north sri krishna puri near about A.N Collage Axis Bank Patna . Sir my son was studying in Orkids Petals pre School Boring Road near Pani Tanki Patliputra...

Mswipe - Deduction of Monthly Rental even after device return

FoodGinie Oct 22, 2018
This is with reference to my Mswipe Device registered with mobile no: 8378986198

I Mr. Arpit Agrawal , Director at GetALife Solutions private Limited

MSwipe Request Id: TBK01525328
First, even after returning both the devices, no deposit (Rs.6000 for...

Ashok Leyland - Demand 7000 rupees

javedabbas10 Oct 22, 2018
I give interview by HR seweta from pune ashok leyland ltd. I receive Confirmation mail from ashok leyland career. But I demanding 7000 rupees. Its true ir false...

Household goods - Parcel not received

Jitesh Kumar L Oct 22, 2018
Sir,

I have booked my household goods with PW bill/LT no. A0831068 on 17/10/2018 I haven't received my parcel yet. I have checked in the web site for tracking but not able to track it. Please kindly do the needful.


My name is Jitesh Kumar

Share this site with others

     
      

Recently Updated Complaints

Subsidized LPG Gas - Use of subsidized LPG in Sweet shop
Dear Sir, I want to bring your kind attention towards...
UPSC - Could not complete ESE Application due to server...
I was filling out my application for ESE unfortunately...
Eureka Forbes - Servicing of water purifier
I have a Eureka Forbes water purifier and have done an AMC...
EMU TRAIN SERVICE - EMU service canceled
Hello, EMU service has been canceled for 6 up and down...
GVK EMRI ASSAM - NOT PAYMENT OF GRATUITY
I was an emt of gvk emri from the launching of 108 service...
INDIAN POST - Not proper tracking & service delay
Hi I have parcel to be deliver on 9-oct-2018, It came on...
kotak securities - FUND TRF TO KSEC
I just received message of 10000 debited money from kotak...
Tata Cliq - Delivery fraud
I have raised a complaint on 15th October 2018 with...
harayana roadways - Refund of ticket amount
I booked the ticket from Hamirpur to Delhi on 21/10/2018...
KSEC - Fund trnf
Team hw cm money has transfered to KSEC account with out...
     
 

User Registration

Already a Complaint Board member? Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
or connect with Facebook

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of Complaint Board? Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in
or connect with Facebook

User Facebook Login

Enter Username