Log inRegister
Submit Complaint

yatraforums‘s Profile

Send Message yatraforums
Member since Apr 13, 2015
Location
Haryana
India
Posting History
Yatra - Money debited ticket not booked [New Complaint]
Dear Vijaay,

Greetings from Yatra.com!

We are sorry to hear about the issue you faced while making payments on our port...
Yatra bus booking - Yatra.com bus tickets cancelled by operator and no refund received [New Complaint]
Dear Hariom,

Greetings from Yatra.com!

Thank you for your patience. We would want to inform you that your refund of INR...
Yatra bus booking - Yatra.com bus tickets cancelled by operator and no refund received [New Complaint]
Dear Hariom,

Greetings from Yatra.com!

We regret the inconvenience caused. We will have this checked and will get in t...
Yatra.com - Booking made for wrong dates for a non-operation hotel [New Complaint]
Dear Parveen,

Greetings from Yatra.com!

We would want to inform you that we are getting this checked and will get in to...
Yatra - Bus cancelled by Operator & payment deducted twice [New Complaint]
Hi, Greetings from Yatra.com! We would like to inform you that we have forwarded the request to initiate the refund of INR 1586 for your booking. Plea...
Yatra.com - Tickets not received [New Complaint]
Dear Customer,

Greetings from Yatra.com!

We are sorry to hear about the issue you faced while making payments on our po...
Yatra - My deducted but ticket not booked [New Complaint]
Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. We would request you to kindly your email id used while making the booking t...
Yatra - Amount deducted booking not done [New Complaint]
Hi,

Greetings from Yatra.com!

We are sorry to hear about the issue you faced while making payments on our portal. We w...
Yatra.com - Refund pending since 3+ months ( of cancelled ticket) [New Complaint]
Dear Jastinder,

Greetings from Yatra.com!

We regret the inconvenience caused as we have checked, your refund applicat...
Yatra.com - Yatra not refunding money [New Complaint]
Dear Abhiraj, Greetings from Yatra.com! We sincerely apologies for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that we are working on...
Yatra - Not received refund [New Complaint]
Dear Rahul,

Greetings from Yatra.com!

We regret the inconvenience caused. We will be happy to assist you, request you t...
Yatra.com - Refund not received from yatra even after 1 year [New Complaint]
Hi, Greetings from Yatra.com! As we checked you were already in contact with our support team related to your concern/query and required information/ ...
Yatra - Seats showing unconfirmed [New Complaint]
Dear Suman,


Greetings from Yatra.com!


We regret the inconvenience caused. As we investigated and found ...
Yatra.com - Flight Cancellation [New Complaint]
Hi, Greetings from Yatra.com! As we checked you were already in contact with our support team related to your concern/query and required information/ ...
COMPLAINT AGAINST yatra.com - refund for ticket cancellation [New Complaint]
Hi, Greetings from Yatra.com ! As we checked you were already in contact with our support team related to your concern/query and required information/...

Share this site with others

      
     
 

User Registration

Already a Complaint Board member? Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
or connect with Facebook

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of Complaint Board? Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in
or connect with Facebook

User Facebook Login

Enter Username