Log inRegister
Submit Complaint

Snapdeal‘s Profile

Send Message Snapdeal
Member since Nov 20, 2015
Location
India
Posting History
snapdeal - Activate my Account [New Complaint]
"Dear CustomerName,

Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on...
Ekart and snapdeal - Ekart and snapdeal [New Complaint]
Hi Customer,

We are sorry for the unpleasant experience you’ve been through. Please share your order ID so that we can get this chec...
snapdeal - Invalid logistic amount which snapdeal charges by the seller [New Complaint]
Dear Partner!

Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and will connect with you at the earl...
snapdeal - Compensation for delay [New Complaint]
Hi Nitish,

We are sorry to hear that you did not enjoy your experience with us. As we truly value each of our customer’s happiness. ...
Snapdeal Seller - Payment Not Received [New Complaint]
Hi Kiran,

We are sorry to hear that you did not enjoy your experience with us. As we truly value each of our customer’s happiness. We...
SNAPDEAL: Amount debited inspite of failure of transaction - Consumer complaints and reviews about SNAPDEAL: Amount debited inspite of failure of transaction [New Complaint]
Dear Customer,

We are sorry to hear that you did not enjoy your experience with us. As we truly value each of our customer’s happines...
SNAPDEAL: Amount debited inspite of failure of transaction - manojmat77 [New Complaint]
Dear Customer,

Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on it.
...
snapdeal.com - Complaint Against to Snapdeal Fraud Websites on Internet [New Complaint]
Dear Tirath,

Snapdeal never asks for payment at any stage neither we promote such promotional activities and request you to stay away ...
snapdeal.com - Accounts Deactivated Did not return deposit amount on Advertisement accounts [New Complaint]
Dear Satarupa,

Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on it.
...
snapdeal.com - Accounts Deactivated Did not return deposit amount on Advertisement accounts [New Complaint]
Accounts Code : Sf591a Register Name "CALFIN" was inactive by Snapdeal.com. but the Remain amount paid as Advertisement amount Rs.6000 + not...
snapdeal - Non receipt of order [New Complaint]
Dear Shashi,

Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on it.
...
snapdeal - abcabc1234 [New Complaint]
Dear Customer,

Your refund has been processed from our end and it will reflect within 6 working days in your account.

snapdeal - abcabc1234 [New Complaint]
Dear Customer,


Your refund has been processed from our end and it will reflect within 6 working days in your account.
Snapdeal Seller - Snapdeal Seller Central [New Complaint]
Dear Customer,

Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on it.
...
Snapdeal Seller - Accounts Deactivated Did not return deposit amount on Advertisement accounts [New Complaint]
Hi Satarupa,

Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on it.
...

Share this site with others

      
     
 

User Registration

Already a Complaint Board member? Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
or connect with Facebook

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of Complaint Board? Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in
or connect with Facebook

User Facebook Login

Enter Username