Log inRegister
Submit Complaint

OYO Rooms‘s Profile

Send Message OYO Rooms
Member since Dec 28, 2015
Location
India
Posting History
Oyo life - SECURITY DEPOSIT NOT REFUNED AND ITS BEEN MORE THAN 3 MONTHS [New Complaint]
Hi, we apologize for your aggravation. We will get this checked for you and our relevant team will connect with you for your assistance. In the meanti...
Oyo life - Regarding refund of security deposit [New Complaint]
Dear Guest,

We apologize for the inconvenience caused to you. This is not an experience we want our guests to go through. Rest assured,...
Oyolife - Security deposit is not refunded [New Complaint]
Dear Guest,

Please share your booking details so that we can assist you further.

Regards,
Team OYO...
Oyolife - Security deposit is not yet refunded even after 2 months and not responding to enquiry mails and support requests [New Complaint]
Dear Guest,

We apologize for the inconvenience caused to you.This is not an experience we want our guests to go through. Please share y...
Oyo life - Deposit not Refunded even after 3 months [New Complaint]
Hi, We're incredibly sorry to hear about the trouble. We will surely get this resolved on priority.

Regards,
Team OYO...
Oyo Rooms - Refund Issue [New Complaint]
We regret the inconvenience caused to you. OYO Hotels & Homes aims to provide the best hotel booking experience to all its users. Kindly let us kn...
Complaint Against OYO ROOMS CHEATING - OYO forcefully making me its member [New Complaint]
Hi, We apologize for the upsetting experience and are constantly upgrading our services to enhance your satisfaction. Kindly, help us with the booking...
Complaint Against OYO ROOMS CHEATING - OYO forcefully making me its member [New Complaint]
Hello,

We condemn such experiences for our guests who stay with us. We want the absolute best experience for guest. Kindly share with u...
Oyo life - Re: Deposit refund [New Complaint]
We apologize for your aggravation. We will get this checked for you and our relevant team will connect with you for your assistance. In the meantime, ...
oyo - OYO-Owner [New Complaint]
Hi, We regret the inconvenience caused to you. Kindly share your registered contact number and property code so that we can get this checked for you. ...
Oyo Rooms - <CID> Social Media Escalation #7861668 [New Complaint]
We worked on the concern raised and have communicated the needful resolution over the call. We again apologize for this and assure you we’ll take ca...
Oyo Rooms - Oyo Rooms star residency padi [New Complaint]
Hi, we are sorry for the trouble caused. Please be assured that the raised concern will be resolved at the earliest. ~Aish...
Oyolife - Cation deposit not refunded [New Complaint]
Hi Chanakya,

Please accept our sincere apology for the inconvenience caused. Thank you for bringing this to our attention. We have high...
Oyolife - OYO-service Issue [New Complaint]
Hi,
We apologize for the inconvenience caused to you. We have shared the details with our dedicated team and our team is working on the same. P...
Oyo life - Reg: Security Deposit Amount is not refunded since 5 weeks ( Booking id :94351) [New Complaint]
Hi, Please accept our sincere apology for the inconvenience caused. Thank you for bringing this to our attention. We have highlighted this to our conc...

Share this site with others

      

Recently Updated Complaints

Croma tv - Tv not working for display
Tv is not working Display not come but sound is coming
Ragistered letter - Forward the registerd post
Forward the REGISTERD POST My post no Reg.post no....
www.paoascblr.gov.in - NON RECEIPT OF LUGGAGE CLAIM
I, JC-668942M Ex(Sub)/Clk Meshram Tarachand Chaitram...
TNSAND - Quary changed
We are from customer of tnsand,, we try to call help...
SPICE MONEY AEPS - aeps withdral
Mera dwara 30/06/2020 ko Air tel payment bank ke cash...
DTO, KAMRUP, GUWAHATI, ASSAM - NON UPDATION OF VEHICLE DETAILS FOR ONLINE PUC CERTIFICATE
My Light Motor Vehicle No.AS01-BP-4937, model TATA ZEST XM...
Disney XD India - Please start to air all episodes of infinity nado hindi...
Me and my friends are very big fan of infinity nado anime...
Airtel - recharge
i have recharged a wrong number of rupees 98 on 30th june...
Renault India - TOO MUCH BAD AND DISREGARDFUL DEALING BY RENAULT...
No solution so far ... FIND THE DETAIL ... Suffered,...
     
 

User Registration

Already a Complaint Board member? Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
or connect with Facebook

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of Complaint Board? Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in
or connect with Facebook

User Facebook Login

Enter Username