Log inRegister
Submit Complaint

[email protected]‘s Profile

Send Message [email protected]
Member since Jun 22, 2017
Location
Gurugram
Haryana
India
Posting History
Indigo - Lost my pouch from check in bag [New Complaint]
Hi Sonal,

We are sorry to know that. Please confirm if you reported the missing item to our arrival staff?

Regards,
INDIGO AIRLINES - Cash stolen from baggage [New Complaint]
Hi Alisha,

We understand your concern. As checked, our Customer Relations team is in touch with you and shall respond with an update so...
go indigo - Non refund cancelled ticket [New Complaint]
Hi Ashim,

We have processed the refund in the travel agency account used for making the booking. Kindly contact the respective travel p...
INDIGO AIRLINES - Error in ticket reservation [New Complaint]
Hi,

We are sorry to know that. We believe that our Customer Relations team has responded to you. We regret to inform you that we won’...
INDIGO AIRLINES - [email protected] [New Complaint]
Hi Nirupam,

We are sorry for the inconvenience. As checked, our customer relations team is in touch with you and responded to you in t...
Indigo - Lost baggage [New Complaint]
Hi Karanjeet,

We are sorry for the experience. As checked, our customer relations team is in touch with you and shall respond to you s...
INDIGO FLIGHT BOOKING - Amount deducted but ticket not booked [New Complaint]
Hi Pradeep,

We are getting this checked at our end. Please bear with us and we shall get back soon.

Regards,
Tea...
Indigo - Baggage damaged and ripped off [New Complaint]
Hi Shradha,

We are sorry for the inconvenience caused. Please confirm if the damage is reported to our staff at the arrival airport.
[email protected] - LOUSY ATTITUDE OF YOUR STAFF [New Complaint]
Hi Sajit,

We understand your concern. As checked, the book is Chennai lost and found department and you may collect the same from them....
INDIGO AIRLINES - Issues while booking tickets [New Complaint]
Hi Iris,

We totally understand the discomfort you must have faced. We are sharing your experience with our IT team for future considera...
[email protected] - Continue of vtz to cok flight [New Complaint]
Hi Aneesha,

Thanks for your suggestion. It has been shared with our team for further consideration.

Regards,
Team...
INDIGO AIRLINES - Damaged Check-in baggage [New Complaint]
Hi Arka,

We are sorry for the experience. We believe that our Customer Relations team is in touch with you in this regard.

Interglobe Aviation Limited (Indigo) - Delayed flight departure by Indigo Airlines, and departed on time but refused to let us board despite having the boarding passes denied boarding [New Complaint]
Hi,

We are sorry to hear about your experience. As checked, our Customer Relations team is in touch with you. Please be rest assured th...
Indigo - lost wallet [New Complaint]
Hi Neha,

As checked with the concerned department, a similar wallet was found in lost objects. Kindly coordinate with the Airport Lost ...
Indigo - REFUND AGAINST CANCELLATION BY AIRLINE DUE TO OPERATIONAL REASONS [New Complaint]
Hi,

We understand your concern. As checked, the full refund has already been processed from our end in the travel agency account. Kindl...

Share this site with others

      

Recently Updated Complaints

Andhra pradesh debt relief - Regarding DWCRA in andhra pradesh
Dear Sir/Madam, This is for your kind notification...
Bank of Baroda - ATM not dispeced cash but deducted from my SBI account
ATM CASH NOT RECIVED BUT DEBITED IN ACCOUNT I praveen...
Hathway - Internet not working
CustomerID: 1157324101 At the very first moment when we...
GHMC Property Tax - Two PTIN numbers generated for single property
Dear Sir I have been paying property tax for my home...
Hathway Internet - Internet not working
CustomerID: 1157324101 I hope you are well. I first...
Vipul MedCorp TPA Pvt. Ltd. Gurgaon - service
worst service of from top to bottom never ask anyone to...
JAIPUR NATIONAL UNIVERSITY, JAIPUR - Regarding b.com course
I am Manoj Kumar Gengat from bhilwara. I have completed...
Chetan chile - Worgly money cr your A/C
Unwanted unknown deduction Your account is debited...
Pune Traffic Police - Incorrect Challan Issued
Hi, I have been issued incorrect challan on my two wheeler...
TATA group of companies - Fake interview by SMS of Tata group
I received SMS from TATA HR (Job alert) regarding...
     
 

User Registration

Already a Complaint Board member? Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
or connect with Facebook

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of Complaint Board? Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in
or connect with Facebook

User Facebook Login

Enter Username