Log inRegister
Submit Complaint

d2h Team‘s Profile

Send Message d2h Team
Member since Jan 21, 2019
Location
India
Posting History
Videocon D2H - False box [New Complaint]
Dear Mr. Singh,

As per our discussion with you on RTN-8445830920, regarding the setup box related issue, we informed you that we are un...
Videocon D2H - Getting disconnected in 1 mins...sometime in 0.5mins [New Complaint]
Dear Sameer,

As per our discussion with you on this number +91 9833360645, you confirm that you have already disconnected d2h connectio...
D2H - Amount debited from bank but not credited in my DTH A/C [New Complaint]
Dear Rhiddhi,

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at custome...
Videocon D2H - Getting disconnected in 1 mins...sometime in 0.5mins [New Complaint]
Dear Sameer,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soo...
RF remote for vediocon d2h tv - Remote not working [New Complaint]
Dear Prachi,

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at customer...
Videocon d2h 42 inch DDB LED TV - D2H Logo stuck [New Complaint]
Dear Sandeep,

We would like to inform you that you are facing the TV-related issue, so please contact to VG group to resolve the issue....
Videocon D2H - D2h Signal not available [New Complaint]
Dear Anurag,

We would like to inform you that if the product is out of warranty then as per company policy, the customer is liable to p...
Videocon d2h 42 inch DDB LED TV - D2H Logo stuck [New Complaint]
Dear Sandeep,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update so...
Videocon D2H - Many channels showing msg signal not available [New Complaint]
Dear Devshree,

We apologize for the inconvenience caused. Please share your RTN (Registered Telephone Number) or customer id at custom...
Videocon D2H - Cheating with customers [New Complaint]
Dear Kanchan,

We understand that your complaint is resolved now. Kindly let us know if you need any further assistance.

...
Videocon D2H - False box [New Complaint]
Dear Mr. Singh,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update ...
Videocon D2H - Cheating with customers [New Complaint]
Dear Kanchan,

We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update so...
Videocon D2H - Poor Service [New Complaint]
Dear Pradeep,

I would like to inform you that new installation has been done by the technician and now d2h is working fine.

Videocon D2h Dish Infra Services Pvt Ltd - Money Deducted Recharge not done [New Complaint]
Dear Subodh,

We would like to inform you that we have already received a payment of Rs.2831.40/- in your d2h account on 13-Sept-2019....
Videocon D2H - non reversal of funds, delayed customer service of more than 2 months [New Complaint]
Dear Hemanth,

We would like to inform you that as per our records your box has been upgraded to HD box.

Thanks & r...

Share this site with others

      

Recently Updated Complaints

PAN Card not received - Pan card not received
Respected sir/ ma'am My name is haleema khan I have...
MALE ESCORT SERVICE - Froud
Sale ne bola ki 5500 jama karo joining ho jayega aor madom...
EBC - EBC not received for year 2018-2019
Dear Sir/Madam I have'nt received my EBC for year...
Hero HF Deluxe - Service of bike
I am a respectable person of Kanpur and I am your...
Bigg boss - Big boss
Pls send out losliya or Kavin, why this irritating...
GMC WATER SUPPLY - Low force of water for more than one year
After submitting the Complaint on 10th Sept , I had...
Municipality of Medavakkam - Water staganet
Hi sir, Please request to take necessary action...
Bigg boss tamil vijay tv - Partiality to Kavin
It looks like Vijay TV is showing immense partiality to...
ARTY RECORD PENSION CELL NASIK ROAD CAMP MAHARASHTRA - Newppo & Complaint ID sent
My new PPO not coming please check conform and reply &...
Dog missing - Dog missing
My Dog is missing from 4rth september He was last seen...
     
 

User Registration

Already a Complaint Board member? Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
or connect with Facebook

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of Complaint Board? Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in
or connect with Facebook

User Facebook Login

Enter Username