Log inRegister
Submit Complaint

User723375‘s Profile

Send Message User723375
Member since Apr 25, 2012
Posting History
Reliance GSM Services - without reason mobil no stoped [New Complaint]
Dear Customer,

We regret the inconvenience caused to you. This is to inform you that your concern has been noted. Please provide us yo...
Reliance - Construction of Mobile Tower in residential area [New Complaint]
Dear Customer,

We regret the inconvenience caused to you. This is to inform you that your concern has been noted. Please provide us yo...
Reliance Communicatrions/Reliance GSM - Incorrect Balance Deduction and not registering complaint and not answering the calls as well as not giving any resolution [New Complaint]
Dear Customer,

We regret the inconvenience caused to you. This is to inform you that your concern has been noted. Please provide us yo...
Reliance - Always diduct amount my account [New Complaint]
Dear Customer,

As per your telephonic with our customer service associate, we wish to affirm that your aforesaid concern has been disc...
Reliance Communication(Brodband) - Bill Waiver or Slove slow Speed issue. [New Complaint]
Dear Customer,

As per your telephonic with our customer service associate, we wish to affirm that your aforesaid concern has been disc...
reliance mobile post paid connection,09347636699 - excess bill, value added taxes [New Complaint]
Dear Customer,

As per your telephonic with our customer service associate, we wish to affirm that your aforesaid concern has been disc...
Reliance - DEDUCTING MAIN BALANCE AND GIVING VAS CRBT SERVICES WITHOUT ANY REQUEST. [New Complaint]
Dear Modernsociety,

As per your telephonic with our customer service associate, we wish to affirm that your aforesaid concern has been...
Reliance GSM Bangalore - No network resolution even after 15-20 complaints in last 11 months of reliance gsm koramangala bangalore [New Complaint]
Dear Customer,

As per your telephonic with our customer service associate, we wish to affirm that your aforesaid concern has been disc...
Reliance - Balance deducted [New Complaint]
Dear Customer,

As per your telephonic with our customer service associate, we wish to affirm that your aforesaid concern has been disc...
Reliance ADAG - Billing Related [New Complaint]
Dear Customer,

We have tried calling you on the given number but we were unable to reach you, Please provide with any of your alternat...
reliance gsm - Balance deducted but not got recharged [New Complaint]
Dear Customer,

We have tried calling you on the given number but we were unable to reach you, Please provide with any of your alternat...
RELIANCE TOWER - network problem [New Complaint]
Dear Customer,


We have noted your complaint. The matter has been escalated to our customer service team who will get in touch ...
Reliance - Pathetic Service [New Complaint]
Dear Customer,


We have noted your complaint. The matter has been escalated to our customer service team who will get in touch ...
kjonyjinda - reliance prepaid call details [New Complaint]
Dear Customer,


We have noted your complaint. The matter has been escalated to our customer service team who will get in touch ...
reilance gsm communication - unwanted company call and sms,deducation of balance for any stupid reason [New Complaint]
Dear Nikhilesh,

We regret the inconvenience caused to you. This is to inform you that your concern has been noted. Please provide us y...

Share this site with others

      
     
 

User Registration

Already a Complaint Board member? Log in now.
Username:
E-mail address:
Password:
Code:
or connect with Facebook

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of Complaint Board? Register now.
E-mail address:
Password:
Forgot your password?
E-mail address:
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in
or connect with Facebook

User Facebook Login

Enter Username